شناسهٔ خبر: 26899042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دردسر بزرگ برای آقای فوتبالیست که مایه بهت او شد؛ توقیف خودروی گران قیمت!

اواخر یکی از شب های هفته گذشته فوتبالیست مطرح در خودرو گران قیمت خود با سرعتی مناسب در حال حرکت بود که به ناگاه با تذکر ماموران نیروی انتظامی مواجه شد که به او فرمان ایست می دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از خبر ورزشی، اواخر یکی از شب های هفته گذشته فوتبالیست مطرح که البته دیگر کفش هایش را آویزان کرده و قید این ورزش را زده است در خودروی گران قیمت خود با سرعتی مناسب در حال حرکت بود که به ناگاه با تذکر ماموران نیروی انتظامی مواجه شد که از بلندگوی خودرو به او فرمان ایست می دادند.

جناب فوتبالیست هم متعجب ایستاد و مات و مبهوت علت این ماجرا را جویا شد.

توضیح جناب سروان اما او را در بهت بیشتری فرو برد: «ببخشید من شما را می شناسم و می دانم فوتبالیست خوب و با اخلاقی بوده اید اما از شهر ... که در آنجا بازی می کرده ای حکم توقیف اموالت صادر شده زیرا مالیات دریافتی هایت از آن باشگاه را پرداخت نکرده ای».

بهت و تعجب آقای فوتبالیست از آن جهت بوده که طبق قراردادش با آن باشگاه قرار بوده مالیات را آنها پرداخت کنند و حالا با این کم کاری او به دردسر بزرگی افتاده؛ خودروی گران قیمتش که پس از چند روز همچنان در پارکینگ گیر است و ممکن است برای سایر اموالش هم مشکل ایجاد شود. تازه ظاهرا بخشی از این مالیات مربوط به پولی است که نگرفته و مالیات بر اساس قرارداد ثبت شده تعیین شده نه پول های دریافت شده.

 

نظر شما