شناسهٔ خبر: 26898171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

وقتي برانکو و شفر فقط يک راه دارند

در جام جهاني وقتي سعيد عزت‌اللهي محروم بود، اميد ابراهيمي به ميدان رفت و مقابل مراکش آن‌قدر خوب بازي کرد که کي‌روش مجبور شد مقابل اسپانيا و پرتغال هم از وجودش استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت روزنامه نود ، در همين جام جهاني وقتي دفاع وسط نداشتيم و سيدجلال خط خورد، روزبه چشمي به ميدان رفت و بهترين نمايش را ارائه داد و وقتي چشمي مصدوم شد، اين بار سيدمجيد حسيني راهي ميدان شد و او هم درخشيد. در واقع تيم ما در روسيه يک «تيم» به تمام معنا بود و هرگز به يک ستاره خاص وابستگي نداشت. کي‌روش هر کاري نکرده باشد جلوي بازيکن‌سالاري را گرفت و يک تيم خوب ساخت به طوري که اگر فرضاً خانزاده هم جاي سيدمجيد حسيني به ميدان مي‌رفت، خوب بازي مي‌کرد، چون ساختار تيم ما (به خصوص در فاز دفاعي) درست و اصولي بود.

امسال پرسپوليس 4 مهره اصلي و استقلال هم تا اينجاي کار 3 مهره اصلي خود را از دست داده‌اند. پرسپوليس که حتي از خريد بازيکن هم محروم است و برانکو چاره‌اي ندارد جز آنکه از سرمايه‌هاي موجود و چند بازيکن اميد بهترين بهره را ببرد. شفر هم که مي‌تواند برخلاف پارسال خودش استقلال را ببندد. او بايد بتواند با جابه‌جايي مهره‌ها استقلال را از همين هفته‌هاي اول ليگ مدعي کند. در واقع کاري که کي‌روش در تيم ملي کرد را برانکو و شفر بايد در ليگ و آسيا انجام دهند، چون چاره ديگري ندارند. اين دو مربي پارسال در ليگ و آسيا خوب نتيجه گرفتند و خوشبختانه از حمايت هواداران پرسپوليس و استقلال هم برخوردارند. همين حمايت مي‌تواند آن‌ها را از روز‌هاي سخت هفته‌هاي اول ليگ (که پرسپوليس بازيکن ندارد و استقلال درگير مشکلات مديريتي است) عبور دهد. البته به شرطي که هواداران فهميم دو تيم صبوري پيشه کنند و اسير يکسري اتفاقات در فضاي مجازي نشوند.


@navaddaily
 

نظر شما