شناسهٔ خبر: 26895640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جنگ بزرگ دروازه‌بانان سرخابی؛ گلر برتر کیست؟

امشب در برج میلاد مراسم برترین های لیگ در شرایطی به انجام می رسد که یکی از آیتم های جذاب آن انتخاب برترین گلر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در میان نامزدهای برترین گلر فصل هفدهم فوتبال ایران، جذاب‌ترین دوئل میان علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی خواهد بود. دو دروازه بان جوان استقلال و پرسپولیس با نمایشی قابل قبول طی فصل گذشته در ترکیب تیم های خود توانستند نامزد این بخش باشند و امشب با آرای کارشناسان امیدوار به دریافت این عنوان هستند.


بیرانوند در فصل گذشته 16 کلین شیت به نام خود کرد و پیش از سیدحسین حسینی توانست از رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر عبور کند. در سمت مقابل اما سیدحسین حسینی در شرایطی که رقیب بزرگی همچون رحمتی را در کنار خود می دید و بیشتر بازی های فصل را به این شکل از دست داد، ضمن عبور از رکورد بیرانوند، توانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران را نیز به خود اختصاص دهد.


این دو بر پایه این آمارها و رکوردها اکنون در برج میلاد و امشب رقابت سختی را پیش از شروع فصل برای دستیابی به عنوان برترین گلر فصل دنبال خواهند کرد و باید دید در نهایت نام کدامیک برای حضور روی سن و دریافت جایزه خوانده خواهد شد.

نظر شما