شناسهٔ خبر: 26895362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رکابزنان از وزیر درخواست ارز کردند

ملی‌پوشان دوچرخه سواری ایران از وزیر درخواست داشتند که برای خرید تجهیزات و دوچرخه های خود ارز داده شود.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ایران آنلاین به نقل از ‌ایسنا، در حاشیه دیدار وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌ ‌ملی دوچرخه‌سواری رکابزنان با سلطانی فر و صالحی امیری به گفت‌وگو پرداختند که محمد رجبلو به نمایندگی از ملی‌پوشان درخواست‌هایی را از وزیر ورزش و جوانان داشت.

رجبلو، بیان‌ کرد: خوشحال هستیم که به اردوی دوچرخه‌سواری آمده ایم و بابت این که سکه‌ها را قبل از بازی‌های آسیایی پرداخت کردید، تشکر می‌کنم به ویژه‌ این که به صورت سکه پرداخت شد.

در این میان سلطانی فر  با خنده گفت‌: سکه‌ها را نگه داشته اید الان قیمت آن سه میلیون شده است.

رجبلو  پاسخ داد: آن قدر بدهی داشتیم که هزینه شد.

رجبلو ادامه‌ داد: من می‌خواهم در مورد مشکلات مالی خودمان صحبت کنم و این که بزرکگترین مشکل ما بحث خرید تجهیزات و دوچرخه ها است. قیمت کفش پای من چهار میلیون تومان بوده است که در حال‌ حاضر شش میلیون تومان شده است. تولید داخلی هم نداریم که بخواهیم از داخل کشور تهیه کنیم. تمنا داریم که ارزی به رکابزنان اختصاص داده شود تا بتوانیم تجهیزاتمان را بخریم. فدراسیون نمی‌تواند حمایت کند و من که در بهترین شرایط قرار دارم با دانشگاه آزاد 60 میلیون قرارداد دارم و می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کنید.

افسانه سجادی، مربی بانوان هم خطاب به وزیر ورزش و جوانان، گفت‌: کاش ظرفیت بانوان دوچرخه‌سوار در بازی‌های آسیایی بیشتر بود تا ما دو رکابزن را در بخش نیمه استقامت اعزام می کردیم.

وزیر هم پاسخ داد: حالا بروید ببینیم چه کار می کنید. اگر مدال بیاورید حتی مثل کیمیا علیزاده می توانید پرچمدار شوید. (با خنده)

نظر شما