شناسهٔ خبر: 26895265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی:

برگزاری اردوهای جهادی از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد است

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست اجتماعات نخبگانی استان مرکزی با هدف زمینه‌سازی برای مشارکت بیشتر اجتماع نخبگانی در مسائل جاری و همچنین ایجاد بستر مناسب برای تشکیل گروه‌های نخبگانی، با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این نشست، دیلمی عضدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی ضمن اشاره مختصری به اقدامات صورت گرفته در سال 96 و نیز برنامه‌های سال جاری، بر استفاده از پتانسیل اجتماع نخبگانی در بخش‌های مختلف جامعه خصوصاً صنعت و حوزۀ پژوهش‌های کاربردی تأکید کرد و گفت: ارتباط عمیق‌تر و مستمر مستعدان‌برتر با بدنۀ بنیاد نخبگان استان می‌تواند نقش مهمی در بهبود برنامه‌های این بنیاد داشته باشد.

 وی به برخی از برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل بازدیدها، مراسم تکریم، اردوی جهادی و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است که با حضور حداکثری مستعدان‌برتر می‌تواند خروجی بهینه داشته باشد.

دیلمی عضدی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی تخصصی یکی از رویکردهای اولویت‌دار بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیادهای نخبگان استانی است که البته در زیرمجموعه برنامه‌های فرهنگی قرار دارد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست برخی از شرکت‌کنندگان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که از آن جمله می‌توان به «لزوم زمینه‌سازی برای ارائه پروژه‌های پژوهشی مشترک با شرکت‌ها و صنایع»، «ارتباط بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با مستعدان‌برتر» و «برگزاری کارگاه‌های آشنایی با آئین‌نامه‌های جدید بنیاد ملی نخبگان و نحوه استفاده از تسهیلات آنها» اشاره کرد.

 

نظر شما