شناسهٔ خبر: 26893715 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

حمله پهبادی به مقرهای فرماندهی متجاوزان اماراتی در یمن

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، واحد پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به پادگان متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی در منطقه عنبره در ساحل غربی یمن حمله کرد و مراکز فرماندهی متجاوز اماراتی را هدف قرار داد.

یک منبع نظامی در نیروی هوایی یمن گفت: این حمله اتاق های فرماندهی و کنترل متجاوزان اماراتی را هدف قرار داد.

وی افزود: این حمله بعد از عملیات دقیق شناسایی پادگان و تعیین هدف صورت گرفت.

گرفتار شدن مزدوران سعودی در کمین نیروهای یمنی
شماری از مزدوران سعودی در کمین های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان الحدیده در ساحل غربی این کشور گرفتار شده و کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در چارچوب کمین های خود، بمب های کارگذاشته شده را در مسیر مزدوران سعودی در شمال منطقه الدریهمی منفجر کردند.

در پی این انفجارها، خودروهای آمبولانس مزدوران به سرعت برای انتقال کشته و زخمی ها به محل انفجارها اعزام شدند.

پیش از این یک منبع در واحد مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن از انهدام 6 یگان نظامی و زرهی در ساعت های گذشته در ساحل غربی یمن خبر داده بود.

حمله موشکی به تجمع های نظامیان سعودی در جیزان
واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان سعودی و خودروهای نظامی آنها در منطقه جیزان در مرز عربستان با یمن را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمنی گفت: این حمله به منطقه قائم الصیابه در جیزان صورت گرفت که باعث آتش سوزی و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی شد.

کشته شدن مزدوران سعودی در غرب تعز
شماری از مزدوران سعودی در گلوله باران مواضع آنها در غرب استان تعز یمن کشته شدند.

یک منبع نظامی یمنی گفت: واحد پشتیبانی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران در جنوب و شرق چهار راه الوازعیه در غرب تعز را گلوله باران کرد که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

شهادت یک زن یمنی در حمله ائتلاف سعودی به صعده
در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به خانه ای در منطقه غافر در بخش الظاهر در استان صعده یمن یک زن شهید و یک زن دیگر زخمی شد.

یک منبع یمنی گفت: جنگنده های سعودی پنج بار به اطراف شهر صعده و یک بار به منطقه نشور در بخش الصفراء حمله کردند.

به گفته این منبع، مناطق مختلف در بخش های منبه و رزاح و شدا هدف حمله توپخانه ای و موشکی ارتش سعودی قرار گرفت.

در استان الحدیده نیز جنگنده های متجاوز به بخش های التحیتا و زبید و بخش الدریهمی حمله کردند. منطقه العلوی در بخش اللحیه و جنوب جزیره کمران نیز شاهد حملات این جنگندها بود.

یک منبع نظامی یمنی گفت: هواپیماهای متجاوز چهار بار نیز به مرکز فنی و حرفه ای منطقه ذی سحر در بخش عنس در استان ذمار حمله کردند.

وی افزود: واحد توپخانه مزدوران نیز به طور گسترده روستای رمه در بخش قعطبه در استان الضالع را گلوله باران کرد که به خانه یکی از شهروندان آسیب وارد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما