شناسهٔ خبر: 26892907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بسیج عمومی «اصولگرایان» برای دفاع از « ثامن الحجج»

با گزارش روزنامه شرق و واکنش فضای مجازی از موسسه ثامن‌الائمه شرایط برای رسانه‌های اصولگرا تغییر کرد. آنها که تا پیش از این بانک مرکزی را متهم می‌کردند چرا با موسسات مالی غیرمجازی مقابله نکرده است، حالا حرف‌های مدیر موسسه را با پژواکی بلند، بازتاب می‌دهند

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /  با گزارش روزنامه شرق و واکنش فضای مجازی از موسسه ثامن‌الائمه شرایط برای رسانه‌های اصولگرا تغییر کرد. آنها که تا پیش از این بانک مرکزی را متهم می‌کردند چرا با موسسات مالی غیرمجازی مقابله نکرده است، حالا حرف‌های مدیر موسسه را با پژواکی بلند، بازتاب می‌دهند. شبکه سوم سیما تریبونی یک طرفه در اختیار احسان علیخانی قرار داد تا از خودش دفاع کند.

صبح‌نو و بخشی دیگر از رسانه‌های اصولگرا حالا در چرخشی عجیب بعد از سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این دادگاه‌ و فساد حاکم بر آن موسسه، از در دفاع از موسسه برآمده‌اند و در گزارش‌های خود حرف‌های یکجانبه مدیرموسسه در حمله به دولت و بانک مرکزی را به طور کامل پوشش می‌دهند. بدون آنکه به حرف‌های وکلا و کارشناسان بانک کوچک‌ترین اشاره‌‌ای کرده باشند.

صبح نو در گزارش خود تمام‌ حرف‌های متهم را منتشر کرده که در بخشی از آن بانک مرکزی و دولت متهم شده‌اند. او گفته بود: «روند فعالیت موسسه رو به جلو حرکت می‌کرد که ما از این اتفاق خوشحال شدیم، اما در تاریخ ٢٥/٥/٩٤ به یکباره مسوولان بانک اعلام کردند‌ موسسه اعتباری ثامن‌الحجج غیرمجاز است که باعث شوک و تعجب ما شد. و چرا مسوولان بانک مرکزی در تلویزیون این مساله را مطرح کردند که مشکلات فراوان به وجود آمد؟ من آنچه در توان داشتم گذاشتم و سکوت کردم، آنها چهار سال از همه نظر ما را تخریب می‌کردند و مسوولان علیه ما در رسانه‌ها صحبت می‌کردند.»

این درحالی است که مدیرمسوول همین روزنامه هفته گذشته در توییتی مدعی بود اخبار مربوط به این موسسه را اصولگراها پوشش دادند و حالا اصلاح‌طلبان تازه صدای‌شان در آمده است./ اعتماد 

نظر شما