شناسهٔ خبر: 26892323 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در ۲۹۵ کانون مساجد ایلام

گروه فرهنگی - جشنواره فرهنگی و ورزشی بچه‌های مسجد در راستای اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد استان ایلام در سراب ایوان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان ایلام، این جشنواره در مسجد محمد رسول‌الله (ص) سراب ایوان کانون فرهنگی و هنری سراب ایوان در سه رشته تفنگ بادی، دارت و فوتبال دستی برگزار شد که در پایان نیز با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از نفرات برتر این رشته با اهدای جایزه تقدیر شد.
حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری در ایام تابستان پذیرای جوانان و نوجوانان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند.
چراغی‌پور با بیان اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان بچه‌های مسجد در سطح 295 کانون فرهنگی و هنری این استان برگزار می‌شود، گفت: اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی همراه با اجرای دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ازجمله احکام، قرائت و حفظ قرآن کریم، دوره‌های کارآفرینی و نشست‌های علمی از برنامه‌های کانون‌های مساجد است.
وی با بیان اینکه پرورش فکر، روح و جسم اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت آسمانی‌هاست، یادآور شد: تلاش می‌شود که در طول برگزاری طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد برنامه‌های ویژه‌ای با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شود و از فعالان این طرح تقدیر گردد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، عنوان کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه سال جاری تا ١٩ مهر با عنوان آسمانی‌ها برگزار می‌شود و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اعضای کانون‌های مساجد از اهداف این طرح است.
 برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در کانون فرهنگی و هنری محمد رسول‌الله(ص) سراب ایوان بود.
انتهای پیام

نظر شما