شناسهٔ خبر: 26891784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان البرز؛

دکتر سلطانی‌فر: دولت حمایت خوبی از ورزش دارد / رویکرد ما تمرکز زدایی مسابقات بین‌المللی از تهران است

وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد ما این است که تمام مسابقات بین‌المللی در تهران متمرکز نشود بنابراین قصد داریم حداقل 8 عدد از استادیوم‌های 5 یا 6 هزار نفره ای که در مشهد، سنندج، ساری، بجنورد، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، کرج و یکی دو شهر دیگر در حال ساخت است را تا پایان سال 98 به بهره برداری برسانیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر پس از بازدید از ورزشگاه 6000 نفری کرج در جمع خبرنگاران گفت: نسبت به بازدید قبلی که داشتم این پروژه پیشرفت خوبی داشته و نزدیک به 60 درصد جلو رفته است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما حدود 10 پروژه نیمه کاره این‌چنینی در سراسر کشور داریم که بعضی از آنها حدود 10 سال ناتمام مانده و با برنامه ریزی که کردیم بنا داریم تا سه سال آینده با حمایت خوبی که دولت از ورزش دارد این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

دکتر سلطانی فر ارزش سالن‌های 6000 نفره را در میزبانی رویدادهای بین‌المللی دانست و گفت: رویکرد ما این است که تمام مسابقات بین‌المللی در تهران متمرکز نشود بنابراین قصد داریم حداقل 8 عدد از استادیوم‌های 5 یا 6 هزار نفره ای که در مشهد، سنندج، ساری، بجنورد، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، کرج و یکی دو شهر دیگر در حال ساخت است را تا پایان سال 98 به بهره برداری برسانیم.

دکتر سلطانی فر روند پیشرفت استادیوم 6000 نفره کرج را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: اگرچه که حدود سی میلیارد تومان اعتبار برای پایان این پروژه لازم است اما با مساعدت استاندار و اصراری که وزارت ورزش برای اتمام این استادیوم دارد فکر می‌کنم حداکثر تا تیر ماه 1398 این ورزشگاه افتتاح شود و در اختیار استان مستعد البرز قرار گیرد.

وی افزود: استان البرز انصافاً استعدادهای خوبی در ورزش دارد و تقریباً همیشه شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف هستیم و فکر می‌کنم با افتتاح این پروژه و چندین مجموعه دیگر در البرز باز هم شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای این استان باشیم.

دکتر سلطانی فر در پایان گفت: پروژه‌های عمرانی ورزشی بسیار زیادی از جمله استادیوم‌های 15 هزار نفره ناتمام در کشور داریم که بعضی از آنها از پانزده سال پیش باقی مانده است اما به امید خدا با برنامه ریزی که شده تا پایان این دولت قصد داریم این گونه پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

نظر شما