شناسهٔ خبر: 26890600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اعلام اسامی قاریان نوجوان در طرح اسوه

هشتاد نفر در بخش قاریان طرح اسوه موفق به ثبت نام در سامانه و ارسال اثر تلاوت شدند که پس از ۳ مرحله ارزیابی و داوری، نفراتی که نصاب لازم را کسب کردند، برگزیده شدند.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام فراخوان عضوگیری جدید طرح اُسوه از بین قاریان و حافظان ممتاز ۹ تا ۱۲ سال که از ۲۲ خرداد تا ۱۰ تیرماه ادامه داشت، در بخش قاریان حدود ۸۰ نفر موفق به ثبت نام در سامانه و ارسال اثر تلاوت شدند که پس از ۳ مرحله ارزیابی و داوری، نفراتی که نصاب لازم را کسب کردند، برگزیده شدند.

بنابراین گزارش، در مرحله پایانی داوری که پنج شنبه ۲۱ تیرماه به­ صورت حضوری در تهران برگزار شد، ارزیابی ­ها در دو بخش «ارزیابی تلاوت، هوش عمومی و موسیقایی» با حضور استادان: غلامرضا شاه ­میوه و عباس امام ­جمعه و «مصاحبه ویژه والدین و قاریان» با حضور حجج اسلام: غفاری، دکتر شهبازی، کریمی و شاکری همراه بوده است.

لازم به ذکر است عضوگیری در بخش حافظان ۹ تا ۱۲ سال، علی­ رغم پایان یافتن مهلت رسمی اعلام شده، در رایزنی دبیرخانه طرح اُسوه با مراکز و مؤسسات موفق در عرصه حفظ قرآن ادامه دارد تا چهره های بیشتری مورد شناسایی قرار گیرند، لذا فرآیند عضوگیری حفاظ نسبت به قاریان با تأخیر همراه خواهد بود.

اسامی و مشخصات ۱۴ نفر از قاریانی که به عضویت آزمایشی طرح اُسوه در آمده اند به این شرح است:

ابوالفضل باقری

یاسین پورغیائیان

محمدرضا جعفرپور

حسین جهانگیری

امیرحسین خجسته فر

پویا رحمانی

محمدی حسین رودی

معین رضا شمسکی

محمدسعید علم خواه

امیرحسین لندرانی

امیرحسین محبی

طاها محمدرضایی

محمدعارف میرجلیلی

احمد نصیری

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما