شناسهٔ خبر: 26890196 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اعلام برترین‌های دومین جشنواره «طیبات»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ اسامی حائزان رتبه دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی طیبات اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره جشنواره فرهنگی، علمی، ورزشی، قرآنی طیبات ویژه بانوان شعب جامعة‌القرآن الکریم و اهل بیت(ع) در سراسر کشور از 28 تیرماه آغاز و 30 تیرماه نیز اختتامیه آن با حضور مسئولان و برخی از مدیران و مربیان این مؤسسه در قم برپا شد.
این مسابقات در بخش قرآنی در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، کل و ترتیل و قرائت ویژه بانوان بزرگسال و رشته‌های حفظ ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و کل در مقطع دختران نوجوان و در رشته‌های ورزشی فوتبال‌دستی، دارت، کتاب‌خوانی و خطاطی و خوشنویسی برپا شد که طی آئین اختتامیه از برگزیدگان آنها تجلیل شد.
براساس این گزارش در بخش نوجوانان در رشته حفظ کل فاطمه نیکویی از تهران، زهرا برومند از استان البرز، ستاره اصغری از اصفهان، در رشته حفظ 20 جزء فاطمه ترکاشوند از استان البرز، مریم سیاهکلی مرادی از قزوین، مهدیه داوودی از خوزستان، رشته 15 جزء نیز فاطمه کریمی از استان قم، زهرا ساعدی از استان البرز، مریم کمره‌ای از تهران، رشته 10 جزء نیز فاطمه بازرگان از زنجان، زهرا پریزاد از استان قم و هانیه بارنده از استان مرکزی توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش بزرگسالان نیز عطیه تبیانیان از سمنان، زیبا زارع‌مؤیدی از استان فارس، راضیه رحیمی از اصفهان و در رشته حفظ 20 جزء نیز طاهره صالحی از خوزستان، عاطفه محمودزاده از کرمان و نرجس سعد‌الدین از سمنان به‌عنوان منتخبان اول تا سوم معرفی شدند.
در رشته تفسیر سوره مبارکه حجرات نیز مبینا احمدی، فهیمه خطیبی و صدیقه زمانی‌فرد و در رشته حفظ حدیث نیز مینا نوری، مهدیه مهدوی و فاطمه دوستی و در رشته ترتیل نیز زهراسادات موسوی از خراسان رضوی، فاطمه غریب‌آزادی از گلستان و شیما احمدی از استان مرکزی و در رشته قرائت نیز محدثه رمضان‌پور از سمنان، نرگس گلستانی از کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه‌سادات موسوی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.
همچنین در رشته دارت نیز حدیثه بیگانه، نیلوفر رنجبر، فاطمه معصومه اسماعیلی و فاطمه کریمس، فاطمه زهرا معتمدی و ستاره اصغری در بخش نوجوانان و در بخش بزرگسالان نیز زهرا قاسمی و لیلا جعفری در رشته دارت و همچنین نرجس عزیزی و مریم خاطرمحمدی و فاطمه معصومی و سمانه وحیدی‌صدر در رشته فوتبال دستی به عنوان منتخبان معرفی شدند.
بنا بر گزارش ایکنا در رشته کتاب‌خوانی نیز اکرم قاسمی و در رشته خطاطی نیز مریم شاکری رتبه‌های برتر را کسب کردند.
انتهای پیام

نظر شما