شناسهٔ خبر: 26889320 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به منظور رفع مشکلات و موانع پروژه های شهری برگزار شد؛

نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به منظور رفع مشکلات و موانع در انجام پروژه های شهری روز دوشنبه در سالن جلسات قرارگاه خاتم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این نشست به ضرورت همکاری و مساعدت شهرداری با قرارگاه در جهت انجام پروژه های شهری اشاره کرد و گفت: مردم شهر تهران از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند با مدیریت جهادی موانع و مشکلات پیشروی این شهر را مرتفع کنند.


وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مدیران در رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: یکی از راه کارهای مهم در شرایط کنونی برای شهرداری اولویت بندی پروژه های در حال اجراست، زیرا که این اولویت بندی با توجه به میزان درآمد شهرداری، به مدیران کمک می کند تا وضعیت پروژه های در دست اجرا، مشخص شود.


وی با بیان اینکه در انجام پروژه های شهری رفع معارضین، پرداخت طلب پیمانکاران و رفع گیر و گور اداری امری مهم و ضروری است، ادامه داد: تلاش می کنیم پروژه های شهری که در دست اجراست بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانیم اما از مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم که به تعهدات خود عمل کند و برای تامین هزینه های پروژه ها اقدام نماید.


شهردار تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مجموعه شهرداری تهران اظهار کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انتظار داریم همچون گذشته پروژه های در دست اجرا را با قدرت و قوت انجام دهد.


سید محمدعلی افشانی افزود: برای پرداخت طلب پیمانکاران و رفع معارضات برنامه ریزی شده است و امیدوارم تا شش ماه آینده، هزینه های پروژه های در دست اجرا تامین شود تا شاهد به اتمام رسیدن بعضی از پروژه های شهری باشیم.


 گفتنی است، در این نشست مدیران عامل گروه های تخصصی زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و همچنین معاونین و مدیران شرکت های تابعه شهرداری تهران نسبت به پروژه های در دست اجرا گزارشی ارائه کردند.

نظر شما