شناسهٔ خبر: 26888732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهباز شریف باز هم با پیش‌بینی تقلب در انتخابات، پاکستان را تهدید کرد

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

رئیس حزب نواز با تکرار سخنان خود اعلام کرد: اگر در انتخابات تقلب صورت بگیرد سیل اعتراضات مردمی پاکستان را فراخواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «شهباز شریف» رئیس حزب نواز ضمن تهدید سازمان‌های امنیتی و قضایی پاکستان گفت: اگر در انتخابات تقلب صورت بگیرد سیل اعتراضات مردمی مهار نشدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر ما در انتخابات پیروز شویم با استفاده از قدرت خود «نواز شریف، مریم نواز و حنیف عباسی» را از زندان آزاد خواهیم کرد.

رئیس حزب نواز گفت: پلیس ایالتی، و کمیته نظارت بر انتخابات پاکستان بدانند که اگر تقلبی در انتخابات صورت بگیرد باید آمادگی ایستادن مقابل کل پاکستان را داشته باشند.

سروزیر سابق ایالت پنجاب افزود: پیش از این نیز ما مشکلات فروانی را تحمل کردیم و بارها زندانی شدیم ولی اجازه ندادیم که مردم آسیب ببینند.

وی بیان کرد: نواز شریف کسی بود که پاکستان را به یک قدرت اتمی تبدیل کرد ولی رفتار بسیار بدی با او صورت گرفت از سوی دیگر آصف علی زرداری رها شده تا پس از انتخابات با او برخورد انجام شود.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی با اشاره به دستگیری حنیف عباسی از اعضای ارشد حزب نواز گفت: دستگیری او ساعت 12 شب صورت گرفت و این نشان می‌دهد که دادگاه برای دستگیر کردن سران حزب نواز روز و شب نمی‌شناسد.

شهباز شریف با انتقاد از عمران خان گفت: حزب تحریک انصاف در شهر پیشاور بیش از 40میلیارد روپیه را به بهانه ساخت اتوبوس مترو نابود کرد.

انتخابات پاکستان دو روز دیگر برگزار می‌شود و امروز آخرین فرصت برای برگزاری جلسات تبلیغاتی است.

انتهای پیام/.

نظر شما