شناسهٔ خبر: 26888585 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بدهی‌های طرح ترافیک به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بدهی‌های افرادی که در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

علی پیرحسینلو در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که برخی افراد که فراموش کرده‌اند، اعتبار لازم را در حساب شهروندی خود واریز کنند و پس از چند روز حساب خود را شارژ می‌کنند اما بدهی‌های گذشته از آنها کسر نمی‌شود، آیا احتمال جریمه شدن این افراد وجود دارد؟ گفت: بدهی‌ها به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود چه در مورد خبرنگاران و چه افرادی که به نحوی از طرح ترافیک استفاده می‌کنند.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ممکن است حساب شهروندی فردی به اندازه کافی شارژ نشده باشد و پس از چند روز این حساب را شارژ کند، به طور لحظه‌ای این بدهی از حساب فرد برداشت نمی‌شود، بلکه هر هفته یکبار محاسبه کلی انجام می‌شود و بدهی‌های گذشته کسر خواهد شد، افزود: اطلاعات دوربین‌ها طی دو مرحله آنالیز می‌شود؛ در مرحله نخست اطلاعات تخلیه شده قرائت شده و مواردی که در خصوص صحت پلاک شکی وجود دارد، عامل انسانی نیز این مورد را چک کرده و پس از اطمینان از دقیق بودن پلاک، اطلاعات برای سازمان فناوری اطلاعات ارسال می‌شود که این فرآیند چند روز طول می‌کشد و برای همین با تأخیر چند روزه هزینه‌های تردد از حساب شهروندی کسر می‌شود.

نظر شما