شناسهٔ خبر: 26888581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:

امیدواریم مجوز حضور در رقابت‌های میکس جارکارتا را دریافت کنیم/ برای آمادگی روانی بانوان اهمیت خاصی قائل هستیم

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: امیدواریم مجوز حضور در رقابت های میکس جارکارتا را دریافت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا میربابایی، مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، در پایان نخستین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان، گفت: در این اردو علاوه بر دو ملی پوش اعزامی به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا، از پنج ورزشکار هوش میانه (ID) نیز دعوت کردیم.

میربابایی افزود: نهایتا بعد برگزاری مسابقات انتخابی دو ورزشکار ID انتخاب شدند و برای ادامه ی تمرینات در اردو باقی ماندند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران هوش میانه در اردوی پاراآسیایی تصریح کرد: ورزشکاران انتخاب شده، خود را برای رقابت های تنیس روی میز ID در سال آینده آماده می کنند و تمرینات جداگانه ای به آن ها داده می شود.

وی درخصوص وضعیت دو ملی پوش اعزامی به رقابت های پاراآسیایی تاکید کرد: در این اردو با برگزاری روزانه دو نوبت تمرین، تلاش کردیم ضمن تمرکز بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی به مباحث روانشناسی توجه داشته باشیم و به دلیل اهمیتی که برای این آموزش ها قائل هستیم، در اردوی بعد نیز درخواست روانشناس کرده ایم.

مربی تیم تنیس روی میز بانوان ادامه داد: در این مرحله، مجید احتشام زاده اسطوره از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز نیز از اردو و تمرینات ملی پوشان بازدید کرد و به آن ها برای تمرینات و آمادگی جاکارتا انگیزه و دلگرمی خاصی داد.

زهرا میربابایی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله بین اردوها، تمرینات فشرده ای را برای ملی پوشان اعزامی به جاکارتا در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم علاوه بر رقابت های انفرادی، مجوز حضور در مسابقات میکس را نیز دریافت کنیم.

نظر شما