شناسهٔ خبر: 26888445 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیچ بازیکن و تیمی زنگ تفریح نیست؛

موسوی: کار ساده‌ای در بازی‌های آسیایی نداریم

مربی تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته، قطعاً کار ساده ای در بازی‌های آسیایی نداریم، هیچ بازیکن و تیمی زنگ تفریح نیست و همه برای کسب نتیجه تلاش می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستاره موسوی مربی تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در بازی های آسیایی از صبح روز سه شنبه 2 مرداد ماه آغاز می شود و کاراته کاها 3 اردوی منسجم 7 روزه تا زمان اعزام به رقابت ها را درپیش خواهند داشت.

وی افزود: طراوت خاکسار در وزن منهای55، رزیتا علیپور در وزن منهای 61، پگاه زنگنه در وزن منهای 68 و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم 4 کاراته کا اعزامی به بازی های آسیایی هستند.

موسوی گفت: طبق برنامه تمرینات کاراته، میدانی و بدنسازی در اردوها انجام می شود و دراین مرحله بچه ها علاوه بر انجام تمرینات تخصصی، یکسری ایرادها و نواقص ریز خود را برطرف خواهند کرد و در مراحل بعدی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی کاملا با مسابقات دیگر متفاوت است اما حساسیت و تاثیرگذاری در رنکینگ المپیک را ندارد با این حال این پیکارها نه فقط برای کاراته بلکه برای تمامی رشته های ورزشی مهم است.

نظر شما