شناسهٔ خبر: 26887438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عامل کلاهبرداری فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری عامل فروش پیج درشبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

صاحب‌خبر -

عامل کلاهبرداری فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهارسرهنگ حیدر علی کیخایی مقدم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : با رصد و پایش فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام، کارشناسان پلیس فتای این شهرستان، طراح پیجی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان "فروش پیج" درحال فعالیت و کلاهبرداری‌های گسترده بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: کارشناسان این پلیس پس از رصد موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری گرداننده اصلی این پیج را در دستور کارخود قرارداده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاعاتی فرد مذکور را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم پس از دستگیری در اعترافات خود هدفش را از ارتکاب این عمل مجرمانه اثبات توانایی نرم افزاری و پس از آن کسب منفعت اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به روند افزایشی جرایم فضای مجازی و استفاده سودجویان و فرصت طلبان از افراد تازه کار در این زمینه، تصریح کرد: شهروندان موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند تا از بروز این گونه جرایم پیشگیری و برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/پ

فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهار

برچسب‌ها:

نظر شما