شناسهٔ خبر: 26885950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پادوانی: امیدوارم زندگیم یک تراژدی کامل نباشد

ورزش > لیگ برتر - لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال به علت آسیب دیدگی از ناحیه گردن، سر و نخاع، حالا خانه نشین است و به سختی می‌تواند قدم از قدم بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او البته با کمک پزشکان استقلال، به تازگی راه رفتن در مسیر کوتاه با کمک میله ها را تمرین می کند اما باورکردنی نیست که این بازیکن بلندقامت با چنین روز و روزگاری مواجه شده باشد. پادوانی گفت: «آسیب دیدگی بدی را تجربه کردم اما فوتبال است و نمی توانیم به جنگ طبیعت برویم. مصدومیتم تقصیر کسی نبود. هیچ کس نمی خواست من را به این حال و روز بیندازد ولی من امیدم را از دست نداده ام چون نمی خواهم زندگیم یک تراژدی کامل باشد.»

پادو اضافه کرد: «تصمیم مهمی گرفته ام و می خواهم با تمام وجودم، مراحل درمانی را پیگیری کنم تا بتوانم دوباره راه بروم. این شاید خنده دار باشد که من فقط دلم می خواهد مثل دیگران راه بروم. من که تا چند ماه قبل، سخت ترین تمرینات را انجام می دادم و در زمین بازی، تلاش می کردم که مثل یک ستاره باشم اما همان طور که گفتم، ناامید نیستم و می خواهم به روزهای خوبم برگردم.»

از این بازیکن در مورد کمک های باشگاه استقلال پرسیدیم که گفت: «کمکی انجام نشد و حتی مدیران باشگاه هم به دیدار من نیامدند. البته بعضی از آنها چند دقیقه ای به ملاقاتم آمدند اما دلیل حضورشان این بود که با من عکس یادگاری داشته باشند. این عکس ها حتما در شهرت و محبوبیت آنها تاثیرزیادی داشت وگرنه برای من فایده ای به همراه نداشت. من هم گلایه ای بیشتر از اینها که گفتم، از کسی ندارم و فکر می کنم باید خودم به آینده و زندگی عادی برگردم. من تمام تلاشم را می کنم و از مردم ایران هم ممنونم که به من روحیه می دهند تا از این مصدومیت شدید، عبور کنم.» 

 

251 41

نظر شما