شناسهٔ خبر: 26885903 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رسیدگی به خانواده شهدا در دستور کار است

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد یکشنبه شب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان افزود: در دولت روحانی نگاه ویژه ای به فرهنگ ایثار و شهادت شد و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد یکشنبه شب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان افزود: در دولت روحانی نگاه ویژه ای به فرهنگ ایثار و شهادت شد و اتفافات خوبی نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران افتاد که پرداخت مطالبه های بحقی که سال های سال معطل مانده بود و ر دولت یازدهم تحقق یافت، بخشی از آن است.
وی اظهارداشت: امنیت، آرامش، اقتدار و عزت کشور و نظام مدیون خون شهدای والامقامی است که با نثار جان خود از سرزمین و انقلاب جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند که یک وجب خاک کشور عزیزمان به تصرف دشمن در آید.
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گناوه افزود: وحدت و همدلی و انسجام بین همه آحاد جامعه در برهه کنونی که دشمن نظام و انقلاب را مورد هجمه قرار داده است ضرورت دارد و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بر این مهم بارها تاکید کردند.
وی گفت: ادارات درصورت داشتن سهمیه اشتغال، فرزندان شهدا و ایثارگران را در اولویت قرار دهند.
پاک نژاد افزود: ادارات و نهادهای شهرستان تمثال شهدای والامقام را در محیط کاری نصب و کلاس های مدارس به نام شهدا مزین شود.
فرماندارگناوه بیان کرد: در جلسه آینده شورای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت هر دستگاه عضو، گزارشی از عملکرد حوزه خود ارایه دهد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/6043**
انتهای پیام

نظر شما