شناسهٔ خبر: 26885880 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

چرا در ایران از خودروی ون استقبال نمی‌شود؟

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، خودروی کیا حاضر در این بخش هر روز بدتر از دیروز است. این بین کارنز با ترکیبی از پلاستیک سیاه و روشن سخت با شرکت کره‌ای کیا که زمانی همراه با هیوندای سلطه کیفیت متوسط ساخته شده، ولی جاگذاری و طراحی کاملی بر بازار خودرو ایران داشت،
 
یک محصول از کلاس نسبتا مناسب بوده و ابزار و ادوات در دسترس راننده و میکرو ون‌های شهری هفت نفره را به ایران معرفی کرد که سرنشینان قرار دارند.

صندلی‌های ردیف دوم قابلیت در خلال دو نسل موفقیت بسیار اندکی را به بار آورد. نسل جابه جایی را داشته و گنجایش حمل س. ه. سرنشین جدیدتر خودرو کارنز که تا سال ۲۰۱۶ نیز در ایران حاضر بزرگسال با اندام متوسط را دارد.

با جمع شدن بود، یک اتومبیل شهری با ظاهری مدرن و دوست داشتنی صندلی‌های ردیف سوم فضایی در حدود ۴۹۲ لیتر برای بود که فارغ از ترند بازار و تب خرید کراس اوور، می‌توانست محفظه بار در اختیار سرنشیان قرار خواهد گرفت که یک گزینه جذاب برای خریداران خودرو‌های جادار باشد. رقمی قابل قبول به شمار می‌آید.

این اتفاق، اما هرگز نیفتاد و کارنز به رغم همه ویژگی‌های متاسفانه عیب دیگر کارنز موتور خودرو است که برای وزن خوبی که داشت، شکست س. ختی را در ایران متحمل ۱۵۰۰ کیلویی این میکرو ون نیروی کافی تولید نمی‌کند. شد. این خودرو یک نمونه هفت سرنشینه بزرگ بود که در واقع یک موتور دو لیتری چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپه توانمندی خود را علاوه بر شهر، برای سفر‌های خانوادگی کیا با کد GDI تنها توانایی تولید نیرویی معادل ۱۶۶ نشان می‌داد. کارنز که ابعادی برابر با ۴ /۵۲ متر در طول، اسب بخار و ۲۱۳ نیوتن متر گشتاور را دارد که واقعا زیاد ۱ / ۸۰ متر در پهنا و ۱ / ۶۱ متر در ارتفاع دارد، با فاصله بین نیست و برای عشاق رانندگی اسپورت چندان خوشایند به دو محور عقب و جلو برابر با ۲ / ۷۵ متر، خودرویی کاملا نظر نمی‌رسد.

البته این نیرو توسط یک جعبه دنده شش قابل اعتنا حتی در مقایسه با شاسی بلند‌های متوسط سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی (FWD) منتقل نظیر هیوندای سانتافه است و در بخش گنجایش یک می‌شود و به نرمی هم کار می‌کند.

کیا کارنز با استفاده از محصول ایده آل. مشکل، اما جای دیگری درز می‌کند. این موتور ظرف / ۲ ثانیه۱۱ از سرعت صفر به سرعت ۱۰۰ زمانی که در کنار نام خودرو واژه کراس نیست و دماغه کیلومتر در ساعت می‌رسد ضمن اینکه تا ۱۸۵ کیلومتر در اتومبیل هم زیاده از حد شهری است؟

ساعت هم سرعت می‌گیرد. این روز‌ها می‌توان یک نمونه البته که طراحی بدنه این خودرو در بخش جلویی نیز کم کارکرد کارنز را با عمر حدودا ۲۵ هزار کیلومتری به مشابه سایر خودرو‌های جدید شرکت کیا موتورز بوده بهای ۲۵۳ میلیون تومان در بازار خریداری کرد.

منبع: فردا

نظر شما