شناسهٔ خبر: 26885773 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در ۱۶ ساعت از روز ۳۱ تیرماه:

۶۲ هزار و ۳۱۳ بارنامه در سامانه سازمان راهداری به ثبت رسید

از اولين ساعت بامداد امروز يكشنبه ۳۱ تيرماه تا ساعت ۱۶ بالغ بر ۶۲ هزار و ۳۱۳ بارنامه در سامانه بارنامه سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي كشور به ثبت رسيده و با تلاش رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌اي كالا در استان‌هاي سراسر كشور جا‌به‌جا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، حسين متولي حبيبي مديركل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات اين سازمان با بيان اين خبر اظهار داشت : از مجموع بارنامه هاي صادر شده از استان‌هاي مختلف، استان تهران با ۷ هزار و ۲۷۸ بارنامه  در رتبه اول و استان‌هاي اصفهان با ۶ هزار و ۲۳۰ بارنامه، خراسان رضوي با ۵ هزار و ۲۳۵ و فارس با ۴ هزار و ۵۶۵ به ترتيب در رده‌هاي بعدي قرار دارند.  

وي گفت : بر اساس آمارهاي ثبت شده، در سراسر استان‌هاي كشور بارنامه‌ها براي انتقال بار از بنادر و مناطق بارخيز كشور به مقاصد مختلف صادر مي‌گردد.  

متولي از همراهي و تعامل ارزشمند رانندگان تلاشگر بخش حمل‌ونقل جاده‌اي كالا در حمل كالاهاي اساسي و مايحتاج هم‌وطنان و همچنين از همكاري كانون‌ها و تشكل‌هاي صنفي مربوطه در مركز و سراسر كشور تقدير و تشكر كرد.  

نظر شما