شناسهٔ خبر: 26885446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس:

هیات نظارت توان رسیدگی به همه تخلفات نمایندگان را ندارد/ شکایتی در زمان تحقیق‌و‌تفحص از شهرداری و دریافت رشوه توسط نمایندگان به هیات نظارت نرسید

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: در مورد نمایندگان تخلفات زیادی از طرق مختلف با ما مطرح می شود که متاسفانه به دلیل عدم وجود شاکی امکان طرح هیچ یک از آنها را در هیات نظارت نداریم.

صاحب‌خبر -

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به اظهارات اخیر محمود صادقی در خصوص دریافت رشوه توسط برخی نمایندگان در موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری و دریافت 40 میلیارد توسط یکی از نمایندگان از یکی از موسسات اعتباری گفت: تاکنون شکایتی در خصوص این پرونده ها به هیات نظارت نرسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از نواقص موجود در این هیات این است تا شکایتی به ما نرسد امکان بررسی تخلفات وجود ندارد، افزود: بارها از هیات رئیسه خواسته ایم که یا آنها تکلیف ما را مشخص کنند یا یک استفساریه وضعیت ما را سامان دهد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در مورد نمایندگان تخلفات زیادی از طرق مختلف با ما مطرح می شود که متاسفانه به دلیل عدم وجود شاکی امکان طرح هیچ یک از آنها را در هیات نظارت نداریم.

نظر شما