شناسهٔ خبر: 26885045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور 8 تنیسور در اردوی آماده سازی تیم تنیس کرمان

اردوی آماده سازی تیم تنیس پسران استان به منظور بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در باشگاه تنیس اقبال کرمان در حال برگزاریست.

صاحب‌خبر -

فردین غیبی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اردوی آماده سازی تیم تنیس پسران استان کرمان در رده های سنی زیر ۱۲ و ۱۴‌سال به منظور بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در باشگاه تنیس اقبال در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه این اردو از ۲۳ تیر ماه آغاز شده است و تا ۳ مرداد جاری ادامه دارد، افزود: اردونشینان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان مازندران، شهرستان بابل برگزار می شود، آماده می کنند.

غیبی تصریح کرد: هم اکنون این اردو در قالب 8 بازیکن از جمله: داریا دراگاهی، ارشیا دیلمی، امین ارجمند، فرشاد ایرانمنش، یزدان بیرجندی، حسین میرزائی، پاشا امیری و ارشیا دیلمی، زیر نظر خودم، حمید رضا زرکش، رییس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان و محمود بصیریان، روزها از ساعت 14:30 تا 16:40 دقیقه در حال برگزاریست.

وی یادآور شد: در پایان این اردو، از بین این 8 تنیسور، 4 نفر برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور انتخاب می شوند.

غیبی افزود: مسابقات تنیس قهرمانی کشور در بخش پسران با حضور تنیسورهایی از سراسر کشور، 6 تا 13 مرداد جاری به میزبانی استان مازندران، شهرستان بابل برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اردوی آماده سازی تیم تنیس پسران استان کرمان

برچسب‌ها:

نظر شما