شناسهٔ خبر: 26884147 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با چراغ سبز صهیونیست ها،

فرماندهان تروریست ها در سوریه وارد اسرائیل شدند

دمشق- ایرنا- فرماندهان گروه های تروریستی در جنوب سوریه با چراغ سبز صهیونیست ها، وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رسانه های سوری یکشنبه شب اعلام کردند که 'معاذ نصار' فرمانده تیپ سواران جولان، 'احمد النحس' از فرماندهان گردان های سیف الشام، 'علاء الحلقی' فرمانده جیش الابابیل و 'ابو راتب نصار' از دیگر فرماندهان تیپ سواران جولان از جنوب سوریه وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شدند.
ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه پیشروی های خود بر تعداد زیادی شهرک و روستا در استان های قنیطره و درعا در جنوب سوریه مسلط شدند و عرصه بر تروریست ها در این مناطق تنگ تر شده است.
پیشروی ارتش سوریه همچنان با قوت در این دو استان ادامه دارد و تعدادی از عناصر تروریستی نیز در این عملیات ها به هلاکت رسیدند.
ساکنان برخی مناطق مختلف استان های 'قنیطره' و 'درعا' پنج روز گذشته نیز با برافراشتن پرچم این کشور بر خانه های خود، خواستار ورود ارتش و نیروهای مسلح سوریه به شهرها و روستاهای خود شدند.
ساکنان شهرک ها و روستاهای 'سویسه، زبیده شرقی و غربی، عین التینه، الدوایه الکبیره، قرقس القصیبه و الهجه' پرچم سوریه را بر خانه های خود برافراشتند.
پس از تسلط بر شهرک 'مسحره' و 'تله مسحره' ، ارتش سوریه توانست بر ضلع 'مثلث مرگ' در استان درعا در جنوب این کشور به طور کامل مسلط شود.
مثلث مرگ یک منطقه جغرافیایی است که شمال درعا را به شرق قنیطره و جنوب ریف غربی دمشق متصل می کند.
نظامیان سوری 20 روز پیش عملیاتی را از سه محور البستان، پدافند هوایی (حران) و صما الهنیدات علیه تروریست ها در شرق استان درعا آغاز کردند.
براساس برخی آمارها بیش از 360 هزار تروریست از 120 کشور جهان در قالب بیش از 100 گروه تروریستی در بحران سازی در سوریه از هشت سال پیش حضور داشتند که شمار زیادی از آنان در جریان درگیری ها کشته، زخمی یا به کشورهای خود فرار کرده اند.
گروه های تروریستی که از سوی کشورهای مختلف از جمله عربستان، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی تامین مالی و نظامی می شوند، به دلیل اهداف مختلف کشورهای حامی خود در بیشتر مواقع با یکدیگر درگیر شده و غیرنظامیان را هدف قرار می دهند.
شبک**خاورم**8005**1392

نظر شما