شناسهٔ خبر: 26884054 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبارکوتاه

صاحب‌خبر -

بیرانوند تنها بازیکنی که لژیونر نشد!

از میان بازیکنانی که در دیدار ایران برابر اسپانیا و پرتغال به میدان رفتند، تنها علیرضا بیرانوند لژیونر نشد.
به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در جام جهانی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به پرتغال و اسپانیا از رسیدن به مرحله بعد باز ماند. با درخشش بازیکنان ایران، تیم‌های اروپایی به دنبال جذب آنها هستند و وحید امیری روز گذشته به ترابوزان ترکیه پیوست. همچنین امید ابراهیمی راهی قطر و تیم الاهلی شد و مجید حسینی هم در آستانه ثبت قرارداد با ترابوزان است. با این تفاسیر علیرضا بیرانوند تنها بازیکن تیم ملی در جام جهانی است که لژیونر نشده است. او قراردادی پنج سال با پرسپولیس دارد و باشگاه برای جدایی و رضایتنامه او مبلغ 600 هزار دلار را تعیین کرده است.

هازارد فروشی نیست 

باشگاه چلسی به صراحت اعلام کرد به هیچ وجه خواستار فروش ادن هازارد نیست.
به گزارش ایسنا، بعد از درخشش ادن هازارد در جام جهانی روسیه و جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، صحبت‌های زیادی درباره حضور این بازیکن بلژیکی در رئال شنیده شده است. با این حال باشگاه چلسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ادن هازارد به هیچ وجه فروشی نیست و حتی پیشنهادهایی بالغ بر ۱۵۰ میلیون پوند را بررسی نخواهد کرد.
این در حالی است که ادن هازارد پیش‌تر تمدید قرارداد ۳۰۰ هزار پوندی در هفته را تایید نکرده است و همین موضوع زمزمه‌های جدایی او از چلسی را بیش‌تر کرده است.
باشگاه چلسی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر، نیاز به ستاره بلژیکی خود دارد و به همین خاطر به هیچ وجه حاضر به فروش بازیکن خود نیست.

قوچان‌نژاد به قبرس رفت

مهاجم ایرانی برای امضای قرارداد با تیم آپوئل قبرس راهی این کشور شد.
به گزارش ایسنا، رضا قوچان‌نژاد که بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد، از تیم هیرنفین هم جدا شده به قبرس خواهد رفت تا مذاکرات نهایی را با برترین تیم این کشور یعنی آپوئل انجام دهد و در صورت توافق نهایی قرارداد خود را امضا کند. قوچان‌نژاد در جام جهانی در تیم ملی ایران بود و در هیچ کدام از بازی‌ها به میدان نرفت.

کار مجید حسینی با ترابزون تمام شد

روزنامه ترکیه‌ای آکسام مدعی شد کارهای امضای قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌اسپور ترکیه به اتمام رسیده و این قرارداد امشب امضا خواهد شد.
به گزارش ایسنا ، ار مجید حسنی مدافع ۲۲ ساله استقلال با ترابزون‌اسپو ترکیه به اتمام رسید و او قراردادش را با این باشگاه ترکیه‌ای امضا می‌کند و دومین خرید ایرانی ترابزون می‌شود.
حسینی که قراردادش با پرداخت ۱۰۰هزار دلار با استقلال فسخ می‌شود، در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی ترابزون‌اسپور قرارداد سه ساله‌ای را با این باشگاه امضا خواهد کرد و هم‌بازی وحید امیری در این تیم می‌شود.

فغانی دستمزدش از جام جهانی را اعلام کرد

داور برجسته فوتبال ایران میزان در آمدش از رقابت‌های جام جهانی 2018 را اعلام کرد.
به گزارش «ورزش‌سه»، در طول رقابت‌های جام جهانی یکی از مواردی که بارها درباره علیرضا فغانی مطرح شد، میزان دستمزدی است که او از فیفا بابت قضاوت در این مسابقه دریافت می‌کند. فغانی در خلال برگزاری جام جهانی یکبار به حواشی ایجاد شده در این خصوص اعتراض کرد اما فایده ای نداشت تا اینکه حالا بعد از سربلندی در این رقابت‌ها میزان دستمزدش را اعلام کرد.
فغانی در این خصوص گفت: «ما دوره قبلی جام جهانی 50 هزار دلار گرفتیم. این دوره باتوجه به تعداد بازی‌هایی که سوت زدیم از 20 هزار دلار تا 60 هزار دلار پول می‌گرفتیم که من سقف این مبلغ یعنی حدود 60 هزار دلار را دریافت خواهم کرد.»
وی افزود: «البته شما باید با دلار 4200 تومانی این مبلغ را حساب کنید. چون فدراسیون دلار را می‌گیرد و به تومان و با دلار دولتی محاسبه می‌کند و به ما می‌دهد. ضمن اینکه با توجه به تحریم‌ها خیلی زمان می‌برد تا مبلغ مذکور به حساب فدراسیون فوتبال بیاید.»

نایب قهرمانی تیم ملی کاراته دانشجویان درجهان 

پرونده يازدهمين دوره رقابت‌های قهرماني دانشجويان جهان با يک طلا، 4 نقره و 5 برنز و عنوان نايب قهرماني كاراته كاهاي ايران بسته شد.
در یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان که از روز پنجشنبه 28 تیرماه در شهر کوبه ژاپن و با حضور 239 کاراته کا از 33 کشور برگزار شد، با 2 طلا، 4 نقره، 5 برنز و نایب قهرمانی تیم ایران در این پیکارها همراه بود. 
تیم ژاپن با 10 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد. تیم فرانسه پاین تر از تیم ایران با کسب یک طلا، 2 نقره و 5 برنز سوم شد. برای تیم کشورمان در این رقابت‌ها صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم مدال طلا کسب کرد. 
کومیته تیمی مردان با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی‌نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، آویشن باقری در وزن 55- کیلوگرم و ملیکا احدی در وزن 61- کیلوگرم به مدالهای نقره رسیدند.  فائزه چیذری در وزن 50- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن 60- کیلوگرم، مهدی رحیمی‌نژاد در وزن 67- کیلوگرم و کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند 
مدال‌های برنز را بدست آوردند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما