شناسهٔ خبر: 26883646 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث روز جهان از خیابان گردی گوریل تا 10 ساعت سرگردانی نوجوان در دریا

گوریلی که در خیابان قدم می زد پیاده روی یک گوریل وحشی در خیــــــــــــــــــابان‌های عربستان مردم را شگفت زده کرد.به‌گزارش خلیج نیوز، این حیوان غول پیکر 40 دقیقه با کنجکاوی در خیابان راه می‌رفت و سرگردان بود.گزارش‌های رسیده نشان می دهد که بدرستی روشن نیست گوریل جزو حیوانات خانگی بوده یا از سیرک فرار کرده اما مردم با کمک افسران پلیس سعی داشتند این حیوان را به جایگاهش بازگردانند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /در پی این حادثه و انتشار تصاویری از این گوریل سرگردان مردم واکنش‌های زیادی در فضای مجازی نشان داده‌اند و برخی نگهداری از حیوانات وحشی را به‌عنوان حیوان خانگی کاری اشتباه دانسته‌اند.

 
10 ساعت جدال با امواج دریا 
 
نوجوان امریکایی پس از 10 ساعت سرگردانی در آب‌های لوئیزیانا از مرگ نجات یافت.
به گزارش یاهو، این پسر 19 ساله با پدرش برای تفریح به جزیره سنت سیمون رفته بود اما هنگامی که برای شنا وارد آب شد ناگهان امواج بلند او را به وسط دریا کشید.
«بلیک» در این باره گفت: «هنگامی که پدرم کباب درست می‌کرد من تصمیم گرفتم شنا کنم اما در همان زمان امواج من را به دل دریا کشاند و از ساحل فاصله گرفتم، پدرم متوجه شد و درخواست کمک کرد. من ساعت‌ها در دل دریا سرگردان بودم و دیگر امیدی برای نجات نداشتم تا اینکه با شروع جزر و مد تمام نیروی خود را جمع کرده و به سمت ساحل شنا کردم و سرانجام پس از 10 ساعت تلاش برای زنده ماندن خودم را به ساحل رساندم.»
 

نظر شما