شناسهٔ خبر: 26883591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

گرانقيمت‌ترين دروازه‌بان تاريخ فوتبال

چند روز قبل انتقال آليسون بکر از رم به ليورپول نهايي شد اما ساندي ميرر مدعي شد آنها در سال 2015 مي توانستند با پرداخت مبلغي جزئي اين سنگربان باکيفيت و برزيلي را جذب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت روزنامه نود ، چند روز قبل انتقال آليسون بکر از رم به ليورپول نهايي شد اما ساندي ميرر مدعي شد آنها در سال 2015 مي توانستند با پرداخت مبلغي جزئي اين سنگربان باکيفيت و برزيلي را جذب کنند.

در سال 2015 واسطه ها در برزيل در حال رقم زدن انتقال آليسون بکر به ليورپول با مبلغ تنها 4 ميليون پوند بودند اما در نهايت تعلل باشگاه باعث شد اين انتقال صورت نگرفته و بکر مدتي بعد راهي رم شده و تبديل به دروازه بان باکيفيت امروز شود.

قرار بود اين انتقال با مبلغ 3.1 ميليون پوند به اضافه 900 هزار پوند انجام شود اما در نهايت آليسون بکر در خانه ماندني شده و ليورپول نتوانست او را جذب کند.

در سالهاي اخير مرسي سايدي ها مشکلات فراواني را در درون دروازه احساس کرده اند و سرمايه گذاري روي گزينه هايي چون مينيوله و کاريوس نيز نتيجه منفي به همراه داشته تا بالاخره يورگن کلوپ براي ترميم اين مشکل بزرگ، مديران باشگاه را مجاب به پرداخت 67 ميليون پوند براي جذب سنگربان اول تيم ملي برزيل کند.


@navaddaily

نظر شما