شناسهٔ خبر: 26883483 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذرنیا: سرپرستی باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفتم/ جذب جپاروف را نه تایید و نه تکذیب می کنم

حسن آذرنیا گفت: حکم سرپرستی باشگاه تراکتورسازی را هنوز دریافت نکردم اما هر کاری از دستم برآید برای حل مشکلات این تیم انجام می دهم.

صاحب‌خبر -

آذرنیا: سرپرستی باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفتم/ جذب جپاروف را نه تایید و نه تکذیب می کنمحسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره اینکه به عنوان سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده است، اظهار کرد: زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی دستور داد که از گسترش فولاد به تراکتورسازی بیایم تا کارهای اجرایی این تیم تبریزی را برعهده بگیرم. حکم سرپرستی ام را هنوز دریافت نکردم اما هر کاری از دستم برآید برای حل مشکلات تیم انجام می دهم. 

آذرنیا درباره شایعه پیوستن جپاروف به تراکتورسازی گفت: من همین الان از زبان شما شنیدم و خبری در این باره ندارم اما صحبت جذب جپاروف در محافل فوتبال مطرح بود و پیوستن این بازیکن را نه تایید و نه تکذیب می کنم. 

او درباره عملکرد تراکتورسازی در نقل و انتقالات بیان کرد: تمرکز بر روی نقل و انتقالات تراکتورسازی نداشتم تا در این باره صحبت کنم و تاکنون در گسترش فولاد فعالیت می کردم و اطلاع چندانی از بازیکنان جذب شده تراکتورسازی ندارم. 

مالکیت تراکتورسازی به طور کامل به زنوزی واگذار شد

سرپرست جدید تراکتورسازی درباره اینکه مالکیت زنوزی در تراکتورسازی هنوز رسمی نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و چند روز پیش اعلام شد که مالکیت تراکتورسازی به طور کامل به زنوزی واگذار شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. البته قراردادهای بازیکنان جدید تیم هنوز ثبت نشده است که تا پایان هفته وقت داریم تا قراردادها را در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ثبت کنیم و کارت بازی برای بازیکنان جدید بگیریم. 

بدهی های گسترش فولاد با درایت زنوزی پرداخت می شود 

آذرنیا درباره اینکه تا زمانی که بدهی های باشگاه گسترش فولاد پرداخت نشود امکان انتقال امتیاز این باشگاه به ماشین سازی وجود ندارد، گفت: چند بازیکن از باشگاه گسترش فولاد طلب دارند که مطالبات این بازیکنان با درایت زنوزی پرداخت می شود تا این مشکل برطرف شود. 

تراکتورسازی امسال بهترین باشگاه خصوصی می شود 

او درباره ارزیابی اش از آینده تراکتورسازی تصریح کرد: من فکر می کنم هر تغییر و تحولاتی مثبت و منفی است و برخی از افراد در برابر تغییرات مقاومت می کنند. با توجه به برنامه ریزی  و سازماندهی که برای باشگاه تراکتورسازی صورت گرفته است و با حضور زنوزی مالک جدید، این تیم در فصل جدید جزء بهترین تیم های لیگ برتر می شود. همچنین تیم تراکتورسازی امسال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری یکی از بهترین تیم های خصوصی خواهد بود. 

آذرنیا درباره ارزیابی اش از توشاک سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: سابقه و کارنامه توشاک مشخص است و او یکی از بهترین مربیان به شمار می آید و امیدوارم بتواند در تراکتورسازی هم موفق باشد. 

سرپرست جدید تراکتورسازی درباره آغاز لیگ هجدهم فوتبال بیان کرد: اولین بازی برای هر تیم قدرتمند و ضعیفی سخت است و ما باید خوب شروع کنیم تا در ادامه بازی هاهم به موفقیت دست یابیم. با شناختی که از مربیان تیم دارم به طور حتم شاهد بازی خوب از تیم تراکتورسازی خواهیم بود و نتیجه مطلوبی را کسب می کنیم. 

بیشتر بخوانید: پیروانی: یک بازیکن آفریقایی مدنظرمان است

انتهای پیام/ 

 

 

نظر شما