شناسهٔ خبر: 26883477 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیاست‌های زنانه را در برقراری رابطه عاشقانه فراموش نکنید

یک روانشناس بالینی معتقد است خانم‌ها با به کار بردن راهکارهایی، در مدیریت زندگی مشترک موفق خواهند بود و رابطه‌ای عاشقانه خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

//////////////سیاست‌های زنانه را در برقراری رابطه فراموش نکنیدفرزانه محمدی روانشناس بالینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سیاست‌های زنانه، اظهار کرد: خانم‌ها برای اینکه بتوانند یک زندگی را به  درستی مدیریت کنند باید سیاست‌های زنانه را بلد باشند و برخی از استراتژی‌ها را  تمرین کنند تا متوجه تفاوت‌های رفتاری خود و وضعیت زندگی، قبل و بعد از اجرای این سیاست‌ها شوند.

پیش نیاز تمام راهکا‌رها، گوش دادن به حرف دلتان است و فشارهای اجتماعی برای دختر خوبی بودن را از سر خود باز کنید باید بدانید که همیشه نیاز نیست، رک و رو راست باشید.

صحبت کنید تا مشکلتان برطرف شود

این روانشناس بالینی بیان کرد: ‌سعی کنید ندای درونی‌تان را بشنوید و با آن حرف بزنید؛ این که در جامعه رایج شده خانم‌ها نباید حرف‌های خود را بزنند و سکوت کنند اشتباه است؛ گام اول در تغییر هر رفتاری آگاهی نسبت به موضوع است، باید پذیرفت و رشد کرد اما نباید در دنیایی باقی ماند که نتوان مشکلات را بیان کرد، باید صحبت کرد و  مشکلات را از بین برد، این کار باعث می‌شود دیگران به شما اهمیت دهند و حرف‌هایتان تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: خانم ها! آقایان عاشق این خصوصیات در زنان هستند!

از عذرخواهی کردن سریع پرهیز کنید

محمدی تشریح کرد: اکثرا زمانی که بین 2 نفر (زن و شوهر) بحث پیش می‌آید خانم بیشتر از آقا عذرخواهی می‌کند که این رویه نادرست است و جزء سیاست‌های زنانه نیست، سعی کنید از عذرخواهی کردن سریع بپرهیزید؛ عذر خواهی کردن و بیان پشیمانی خوب است اما نه در زمانی که حق با شما است و مجبور به عذرخواهی هستید زیرا با این شرایط در این رابطه عادت شده است که شما مقصر هستید، با افزایش این عذرخواهی‌ها، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید.

//////////////سیاست‌های زنانه را در برقراری رابطه فراموش نکنید

اعتماد به نفس داشته باشید

وی ادامه داد: زمانی که صحبت می‌کنید به حرف‌های خود اعتماد داشته باشید؛ اگر به آنچه می‌گویید اعتماد نداشته باشید چگونه می‌توانید از دیگری انتظار داشته باشید به شما اعتماد کند؛ از پرحرفی پرهیز کنید و فرد را دل‌زده نکنید، برای آقایان مختصر حرف زدن و در عین حال مطلب را رساندن بسیار جذاب است و همسرتان را به شما متمایل می‌کند، دقت کنید که مردان چگونه با یکدیگر صحبت می‌کنند زمانی که از آنها سوال می‌کنید "ناهار میل دارید؟"  جواب می‌دهند "حتما" و در این بین کلمه‌ای اضافه گفته نمی‌شود.

خانم‌ها باید ساده جواب دادن را یاد بگیرند

این روانشناس بالینی ادامه داد: اصولا آقایان اصلا به دنبال پاسخ‌های پیچیده نیستند و خیلی ساده جواب می‌دهند اما زنان معمولا در صحبت‌ها بیشتر به جزئیات می‌پردازند و راحت و سریع صحبت نمی‌کنند که این جزو سیاست‌های زنانه نیست، اگر به دنبال راهی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران هستید با داستان بافی و پرحرفی این کار را شروع نکنید چرا که بسیاری از مردان از پرحرفی خوششان نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: "چاخان گفتن آقایان" در قاب نظر خانم ها/ ویژگی های مردانه که باعث جذب زنان می شود

احساسات خود را کنترل کنید و ضعیف نباشید

محمدی تشریح کرد: هیجانات و احساسات خود را تا جایی که برایتان مقدور است کنترل کنید؛ ابراز سریع احساسات و هیجانات مانند گریه کردن می‌تواند به سادگی زندگیتان را به خطر بیاندازد اصولا مردان فکر می‌کنند فردی که گریه می‌کند به دنبال اظهار همدردی از طرف شنونده است یا توانایی انجام کار ندارد و ضعیف است.

//////////////سیاست‌های زنانه را در برقراری رابطه فراموش نکنید

رک بودن را فراموش نکنید

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ اعتماد به نفس، رک و واضح صحبت کردن است، زمانی که رک و واضح صحبت می‌کنید حرف‌های پیش پا افتاده و شایعات به وجود نخواهد آمد در نتیجه اگر نیاز به جواب‌های کوتاه مختصر دارید روشن و واضح صحبت کنید و از پرداختن به صحبت‌های حاشیه‌ای پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زن مورد علاقه مردان چیست؟

این روانشناس بالینی در پایان یادآور شد: برقراری رابطه عاشقانه در آقایان و خانم‌ها متفاوت است، اگر به دنبال برقراری رابطه عاشقانه هستید در قدم اول باید بدانید در این رابطه به دنبال چه هستید؟  بدانید مردان چگونه جذب زنان می‌شوند؟ چرا که اغلب آقایان جذب زنانی می‌شوند که سیاست مدار و باهوش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما