شناسهٔ خبر: 26883453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جاور در گفت‌وگو با میزان:

از نظر تجهیزات خیلی ضعیف هستیم/ جای خالی جیوگانیک احساس نمی‌شود

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: ما از نظر تجهیزات بسیار ضعیف هستیم و نیاز داریم تا تجهیزاتمان به روز شود تا بتوانیم بهتر تمرین کنیم و عملکرد مناسب‌تری در مسابقات بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

صاحب‌خبر -

از نظر تجهیزات خیلی ضعیف هستیم/ جای خالی جیوگانیک احساس نمی‌شود

مهسا‌ جاور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت آمادگی خود پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: هم‌اکنون در اردوی میانه به سر می‌بریم و شرایط آمادگی‌ خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم و تا قبل از شروع بازی‌های‌آسیایی در میانه خواهیم بود و بعد از آن مستقیما به جاکارتا خواهیم رفت.

وی افزود: در دوره گذشته بازی‌های آسیایی در کره جنوبی موفق به کسب نشان برنز شدم و قصد دارم تا در این دوره از مسابقات به مدال با ارزش‌تری دست پیدا کنم و برای رسیدن به آن نهایت تلاش خود را به‌ کار خواهم گرفت.

ملی‌پوش روئینگ ایران در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: امینی زحمات زیادی برای قایقرانی ایران کشیده و امیدوارم هرکسی انتخاب می‌شود بتواند خوب و مثمرثمر برای قایقرانان عمل کند و شرایط بهتری را برای ورزشکاران این رشته به وجود بیاورد.

جاور در مورد کمبود تجهیزات در این رشته گفت: ما از نظر تجهیزات بسیار ضعیف هستیم و نیاز داریم تا تجهیزاتمان به روز شود تا بتوانیم بهتر تمرین کنیم و عملکرد مناسب‌تری در مسابقات بین‌المللی داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص خلاء حضور جیوگانیک در تیم ملی روئینگ احساس می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: جیوگانیک مربی بسیار خوب و قوی بود، اما جای خالی او احساس نمی‌شود و هم‌اکنون بهناز مرادخانی هدایت ما را برعهده دارد که خوشبختانه تمرینات و دوره‌های آمادگی خوبی را با این مربی پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما