شناسهٔ خبر: 26883186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اعضای دولت آقای محمدرضا خباز را به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب و از زحمات و خدمات استاندار پیشین

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اعضای دولت آقای محمدرضا خباز را به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب و از زحمات و خدمات استاندار پیشین تشکر کردند.
براساس این گزارش، رییس ­جمهوری خباز را از چهره ه­ای فعال و مؤثر دانست که همواره در مسئولیت­ هایی که به عهده گرفته، موفق بوده است.
دکتر روحانی همچنین با توجه به اهمیت استان خراسان شمالی از جهات مختلف بویژه جاذبه­ های تاریخی و باستانی و مسیر راه زائرین امام رضا(ع)، بر توسعه گردشگری و تلاش برای افزایش اشتغال و بهبود زندگی مردم تأکید کرد.
وی توسعه راه ­آهن استان و اتصال آن به گلستان به جهت اهمیت اقتصادی و توریستی و بهره­ گیری از زیرساخت­ های ارتباطی در جهت توسعه اشتغال­ های نوین و توسعه پتروشیمی را از برنامه­ های استاندار ذکر نمود و برای ایشان در پیشرفت هرچه بیشتر استان آرزوی موفقیت کرد.
محمدرضا خباز نهمین استاندار این استان پس از محمدرضا صالحی، سید علی‌اکبر پرویزی، محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهانبخش، احمد مروج الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی سال 93 تاسیس شد.
6042
انتهای پیام

نظر شما