شناسهٔ خبر: 26882647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

چاپ ۱۱۰۰ مقاله برتر با برگزاری ۹ دوره همایش «سیره علوی» در لرستان

خرم‌آباد- رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از چاپ ۱۱۰۰ مقاله برتر در جریان برگزاری ۹ دوره همایش ملی «سیره علوی» در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی نادر دهقانی شامگاه یکشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت و برگزاری دهمین همایش ملی سیره علوی گفت: یکی از اقدامات مهمی که در سال های اخیر در دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفته و برگزار شده، همایش سیره علوی بوده که نهمین دوره این همایش توسط جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شده است.

وی افزود: تا کنون ۹ دوره این همایش برگزار شده و ۱۱۰۰ مقاله برتر هم به چاپ رسیده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: این مقالات در ۳۰ محور و با ۴۰ موضوع مشخص با مشارکت اساتید، دانشجویان و... به یک مرجع علمی در زمینه غدیر تبدیل شده است.

دهقانی اظهار کرد: ۸۵ درصد نویسندگان این مقالات دارای مدرک دکتری بوده اند و ۷۹ درصد آنها را مردان و ۲۱ درصد را زنان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد این مقالات در حوزه اقتصاد بوده اند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بعد اقتصادی در این  زمینه شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: همکاری مناسبی در زمینه انعکاس همایش سیره علوی توسط رسانه های استان صورت گرفته و ۵۰ خبر از این همایش توسط رسانه هایی که بیرون از کشور خبر منتشر می کنند، منتشر شده است.

دهقان گفت: ۱۶ هزار بازدید نیز از چکیده مقالات انگلیسی همایش سیره علوی صورت گرفته است.

نظر شما