شناسهٔ خبر: 26882264 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«تماشایی» تازه‌ترین اثر «میلاد عرفان‌پور»

مجموعه شعر «تماشایی» تازه‌ترین اثر میلاد عرفان‌پور رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجموعه شعر «تماشایی» جدیدترین اثر میلاد عرفان‌پور امروز (یکشنبه، 31 تیرماه) در فرهنگسرای انقلاب رونمایی شد.

این کتاب برگزیده جشنواره بین‌المللی شعر فجر شناخته شده بود که به تازگی از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شده و برای نخستین‌بار در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

این کتاب، مجموعه‌ای از 50 رباعی، 50 شعر نیمایی و 20 غزل است. عرفان‌پور پیش از این «از آخر مجلس» را از سوی شهرستان ادب روانه بازار نشر کرده بود.

«تماشایی» تازه‌ترین اثر «میلاد عرفان‌پور»

میلاد عرفان پور شاعر جوان، متولد 1367 شیراز و ساکن تهران است. او دانش‌آموخته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است و سابقه 12 سال فعالیت در حوزه شعر دارد.

این عضو بنیاد ملی نخبگان، تا به حال، مقام‌های بسیاری را در دهها جشنواره شعر از آن خود کرده است که از آن جمله عبارتند از: مقام اول جشنواره جوان خوارزمی 1385، کسب سرو زرین جشنواره بین المللی شعر فجر 1386، کسب جایزه ادبی قیصر امین‌پور 1386، برگزیده جشنواره تقریب مذاهب اسلامی 1389، برگزیده شب شعر بزرگ عاشورا در چهار سال 84 تا 88 و ....

آثاری که تا به حال از او منتشر شده است، عبارتند از: «از شرم برادرم»، «پاییز بهاریست که عاشق شده است»، «پادشهر»، «جشن فراموشی ها» و «دیگری».

انتهای پیام/ 121

 

نظر شما