شناسهٔ خبر: 26882227 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تعداد مصدومان زلزله امروز تازه‌آباد به ۲۸۷ نفر رسید

انتخاب : هوشنگ بازوند اظهار داشت: به دنبال زلزله امروز تازه‌آباد ۲۸۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد تنها هشت نفر بستری و پنج نفر به کرمانشاه اعزام شدند و مابقی مرخص شدند.

صاحب‌خبر -

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال زلزله امروز تازه‌آباد ۲۸۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد تنها هشت نفر بستری و پنج نفر به کرمانشاه اعزام شدند و مابقی مرخص شدند. وی با بیان اینکه این زلزله تلفات جانی نداشته است عنوان کرد: ۴۳ روستا تحت تأثیر این زلزله قرار گرفته و ۱۰۱ واحد به طور کامل تخریب شده است.

 

وی با بیان اینکه این زلزله تلفات جانی نداشته است عنوان کرد: ۴۳ روستا تحت تأثیر این زلزله قرار گرفته و ۱۰۱ واحد به طور کامل تخریب شده است.

بازوند با بیان اینکه ۲۵۰ واحد در روستاها و ۶۰۰ واحد در شهر تعمیراتی هستند گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان در منطقه مشغول هستند و اکنون برق تمامی روستاها وصل شده است و تمامی روستاها دارای آب شرب هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام محورهای مواصلاتی باز است افزود: با توجه به اینکه ۱۰۱ واحد به طور کامل تخریب شده است آمادگی کامل برای توزیع چادر و اسکان موقت این خانوارها از طرف فرمانداری و هلال‌احمر وجود دارد.

 

نظر شما