شناسهٔ خبر: 26882096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل مجمع سلامت در محلات آذربایجان شرقی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، از تشکیل مجمع سلامت در محلات استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

طرح تشکیل مجمع سلامت در محلات آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدوی مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، در همایش راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در ملکان گفت: در پی تشکیل مجمع سلامت در مرکز استان و شهرستانها و آثار موفق آن در کاهش آسیبهای اجتماعی ، طرح تشکیل مجمع سلامت تصویب شده است واین مجمع به وی خاطرنشان کرد:سپردن مسئولیتهای مختلف به مردم به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی تاثیر بسیار مطلوبی داشته وتشکیل مجامع سلامت در محلات نیز در راستای تحقق این سیاست است .


مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در مجمع سلامت محلات ،روحانی ، ریش سفید ، پزشک ، معتمدین محل ومسئولی که در آن محل زندگی می کند به عنوان اعضای مجمع عضو خواهند شد.


مهدوی افزود : مهمترین کار این مجمع رسیدگی به اختلافات خانوادگی ،کمک به خانواده های آسیب پذیر ،حمایت از خانواده های زندانیان ، تسهیل در ازدواج جوانان است .


وی همچنین از تدوین طرح مبارزه با اعتیاد با رویکرد اجتماعی خبر داد وگفت:در این سند وظایف هرکدام از دستگاهها مشخص شده وطبق آن باید هر نهاد به وظایف خود در قبال اعتیاد عمل کند .


در این همایش فرماندارملکان با اشاره به کشف 50 کیلو مواد مخدر در سه ماهه اول امسال در این شهرستان افزود : این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40درصد افزایش دارد .


محمدباقر خانی گفت: در این رابطه تعداد 110نفر دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده است .

 

انتهای پیام/

 

طرح تشکیل مجمع سلامت در محلات آذربایجان شرقی

نظر شما