شناسهٔ خبر: 26882016 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نهاوندیان در جمع فعالان اجتماعی مطرح کرد

عزم دولت برای مدیریت نقدینگی/ با مسئولیت گریزی مشکلات حل نمی‌شود

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأکید بر عزم جدی دولت برای مدیریت نقدینگی در کشور گفت: اگر رویکرد در جامعه فرافکنی و مسئولیت گریزی باشد، مشکلات حل نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

عزم دولت برای مدیریت نقدینگی/ با مسئولیت گریزی مشکلات حل نمی‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد نهاوندیان شامگاه یکشنبه در جمع فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی لرستان با اشاره به اقدام هماهنگ سران سه قوه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام گفت: در شورای هماهنگی اقتصادی در این رابطه تصمیم گرفته شده است.

وی با اشاره به مدیریت نقدینگی و عزم جدی دولت برای تحقق این امر گفت: باید برای توسعه کشور بخش خصوصی کشور را مطمئن کنیم تا به میدان بیاید.

معاون اقتصادی رئیس جمهور به نیاز ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور اشاره کرد و گفت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که سرمایه گذار احساس سود آوری داشته باشد.

نهاوندیان با بیان اینکه اعتباری معادل یک و نیم میلیارد دلار برای حوزه اشتغال روستایی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه بیشتر از هر زمان دیگری برای به میدان آوردن امکانات مردمی پای کار است.

وی با تاکید بر اینکه هر وقت متوسط درآمد کشور بالا رفت برای کشور حادثه سازی شد، گفت: جا‌هایی نمی‌خواهند کشور رشد دراز مدت داشته باشد، اما ما با بالا بردن هوشیاری جوانان از موفق شدن حادثه سازی‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد احساس مسئولیت جمعی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... گفت: اگر حالت و رویکرد در جامعه‌ای فرافکنی و مسئولیت گریزی باشد مشکلات حل نخواهد شد.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه استقلال کشور در مرز‌ها حراست نمی‌شود، گفت: استقلال در اقتصاد ما حراست می‌شود و اگر به بیرون از کشور پیام عدم انسجام و اختلافات در حوزه سیاست داده شود مطمئن باشید که دشمن خارجی طمع می‌کند.

وی تاکید کرد: پیام داخلی ما باید انسجام باشد و بار‌ها نیز ثابت شده که توطئه خارجی نمی‌تواند برای کشور تعیین سرنوشت کند.

نظر شما