شناسهٔ خبر: 26881858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بازگشایی راه‌های مواصلاتی مناطق زلزله‌زده

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در ثلاث باباجانی اظهار داشت: از همین لحظه تا زمان رفع کدورت آب آشامیدنی روستاهای زلزله زده ثلاث باباجانی ، هلال احمر به هر شکل ممکن عملیات آبرسانی را انجام دهد.

وی افزود: شرکت مخابرات تدابیر لازم را برای نقایص احتمالی در خطوط ارتباطی مردم در مناطق زلزله‌زده داشته باشد

استاندار کرمانشاه گفت: در پی زلزله امروز، در سه نقطه از محور جوانرود-ثلاث باباجانی مجموعا حدود ۴۰۰ متر ریزش کوه داشته ایم که با اقدامات صورت گرفته توسط راهداران، راههای مواصلاتی هم اکنون بازگشایی شده اند و مشکلی برای تردد وجود ندارد. هیچ‌جاده ای در مناطق زلزله‌زده بسته نیست.

بازوند گفت: یکی از مصدومان زلزله امروز ثلاث باباجانی با هماهنگی های انجام شده توسط بالگرد به مرکز استان اعزام شد. دستگاههای خدماتی کاملا آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: همدردی مسئولین با مردم هنگامی محسوس است که مسئولین در روزهای سخت در کنار مردم و در میان مردم باشند تا مردم دلگرم باشند و احساس تنهایی نکنند.

استاندار کرمانشاه افزود: از لحظه وقوع زلزله با فرماندهان نظامی و انتظامی در ارتباط بودیم که انصافا حضور پررنگی در منطقه داشته اند، مدیران در مدیریت بحران زلزله امروز، عملکردی به موقع داشتند که قابل تحسین است.

بازوند تصریح کرد: مردم در مناطق زلزله‌زده نباید امشب بدون آب و برق باشند، اختیار کامل مدیریت بحران در ثلاث باباجانی با فرماندار است. دستورات فرماندار، در واقع به مثابه تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان است.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن بازنگری جدی در بازسازی، نوسازی و ساخت واحدهای مسکونی داشته باشد و احتمالاً هفته آینده دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، به استان کرمانشاه سفر خواهد نمود.

نظر شما