شناسهٔ خبر: 26881481 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

تامين حداکثري اقلام مورد نياز بانک ملي از بازار داخلي
بانک ملي - معاون پشتيباني بانک ملي ايران گفت: اين بانک با تامين حداکثري اقلام مورد نياز خود از بازار داخلي، حمايت از کالاي ايراني را به معناي واقعي محقق کرده است.عباس شفيعي در گفت و گو با روابط عمومي بانک ملي با بيان اين که خوشبختانه در سال هاي اخير سطح پوشش توليدات داخلي تا حوزه بسياري از تجيهزات مورد نياز صنعت بانکداري پيش رفته است، افزود: امروز ما دستگاه هاي خودپرداز، دوربين هاي مداربسته و کامپيوترهاي يکپارچه بدون کيس (AIO) را با تاييد وزارت صنعت، معدن و تجارت، از توليدات داخل تهيه مي کنيم.
وي با اشاره به اين که تنوع و تعدد تجهيزات مورد نياز بانک زياد است، ادامه داد: با وجود برخي محدوديت ها، سعي شده اکثر خريدها در بستر سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونيکي دولت) که مبناي آن عرضه و تقاضاي کالاي ايراني است، انجام پذيرد.

مشارکت خانواده بانک اقتصادنوين در پويش اهداي خون
بانک اقتصاد نوين - مشارکت خانواده بانک اقتصادنوين در پويش اهداي خوندر راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي، نوع دوستي و کمک به هموطنان نيازمند، کارکنان بانک اقتصادنوين خون اهدا کردند.به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، همزمان با نزديک شدن به هفته اهداي خون، پايگاه سيار انتقال خون در ساختمان مرکزي اين بانک مستقر شد و کارکنان ادارات مرکزي و شعب تهران اين بانک همانند سال‌هاي گذشته با هدف نهادينه سازي فرهنگ اهداي خون و کمک به تامين سلامت عمومي و با شعار "با اهداي خون، زندگي سالم را به اشتراک بگذاريم" به اين امر انسان دوستانه اقدام کردند. مديرعامل بانک اقتصادنوين در حاشيه اين برنامه، اهداي خون به همنوعان را يکي از تعهدات اجتماعي بانک عنوان کرد و افزود نياز به خون يک نياز هميشگي در جوامع است و به همين دليل اين برنامه همه ساله در بانک اقتصادنوين اجرا مي شود تا زمينه اهداي خون آگاهانه، مسئولانه و داوطلبانه براي همکاران بانک فراهم گردد.

تمديد تغيير ساعت کار شعبه‌هاي بانک پاسارگاد در سراسر کشور
بانک پاسارگاد - در راستاي کاهش مصرف انرژي و براساس مصوبه هيات وزيران و تصميمات استانداري‌هاي کشور، ساعت کار کليه شعبه‌هاي بانک پاسارگاد تا اطلاع ثانوي مشابه ساعت کاري تير ماه است.
کليه‌ي شعبه‌هاي بانک در تمامي استان‌ها به جز بوشهر و خوزستان از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7:00 تا 13:30 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 7:00 تا 12:30 آماده‌ي خدمت به مشتريان ارجمند هستند.
همچنين مشتريان مي‌توانند در شعبه‌هاي بوشهر و خوزستان، از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 7:00 تا 12:30 از خدمات بانک برخوردار شوند.

نظر شما