شناسهٔ خبر: 26881453 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جرائم مالیاتی شامل تولید کنندگان نشود

به گزارش ایرنا جلیل حسنی، یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شرکت ویتانا یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لارستان افزود: هیچ واحد تولیدی در این شهرستان نباید

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا جلیل حسنی، یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شرکت ویتانا یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لارستان افزود: هیچ واحد تولیدی در این شهرستان نباید به دلیل موضوع افزایش مالیات تعطیل و یا با مشکل مواجه شود.
وی، همچنین از روسای اداره های صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی شهرستان لارستان خواست که هر چه زودتر با برپایی نشستی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل مالیاتی این واحد تولیدی را برطرف کنند.
فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید در پی جذب سرمایه گذار باشیم تا تولید و اشتغال در این شهرستان رونق بگیرد.
حسنی ادامه داد: مسئولان ذی ربط باید در کار سرمایه گذاران، روان سازی و تسهیل ایجاد کنند تا سرمایه گذار با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه ای به تولید و اشتغال در منطقه بپردازد.
در این نشست، مدیر این واحد تولیدی نیز مشکلات خود را در حوزه مالیات مطرح کرد و خواستار اختصاص زمین برای طرح توسعه این شرکت و اشتغالزایی بیشتر شد.
هم اینک در شرکت ویتانا در شهرک صنعتی لارستان برای 51 نفر اشتغال ایجاد شده است.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام

نظر شما