شناسهٔ خبر: 26881417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این بار در صفحه توئیتر؛

دفاعیه جنجالی مسوت اوزیل؛ قسمت دوم

مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان بار دیگر به انتقادات در مورد ملاقات با رئیس جمهور ترکیه پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر انتقادات زیادی از اوزیل به دلیل ملاقات در لندن با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه شده و ستاره آلمانی بعد از آنکه امروز عصر در این رابطه توضیح داد، حالا با انتشار متنی در توئیتر خود در مورد دیگر ابعاد این اتفاق نیز صحبت کرده است.

 

اوزیل در صفحه خود نوشت: اگر یک روزنامه یا خبرگزاری در یک بازی از من ایراد بگیرد من می توانم این را قبول کنم زیرا یک فوتبالیست کامل نیستم و این موضوع اغلب باعث انگیزه من برای تلاش و کار سخت تر است.

 

 

اما آنچه که نمی توانم بپذیرم، رفتار رسانه های آلمانی بابت دورگه بودن من است و این تصویر ساده ای برای یک جام جهانی ضعیف از طرف کل تیم بوده است. روزنامه ها تلاش می کنند که ملت آلمان را علیه من تحریک کنند و آنچه که من را نیز ناامید کننده است، استانداردهای دوگانه ای است که رسانه ها دارند.

 

لوتار ماتائوس چند روز پیش با یک رهبر جهانی دیگر دیدار کرد و تقریبا هیچ انتقادی از او شنیده نشد، این در حالیست که ماتیوس در فدراسیون فوتبال آلمان نقش آفرینی می کند اما هیچ کس توضیحی از او نخواست و وی همچنان به کارش ادامه می دهد.

 

اگر رسانه ها احساس کردند که من باید از ترکیب آلمان در جام جهانی حذف می شدم، پس مطمئنا باید از ماتیوس کاپیتان افتخاری نیز گرفته شود. آیا ریشه ترکیه من باعث شده من هدف بزرگ تری برای رسانه ها باشم؟

 

یکی از اسپانسرهایم به همین دلیل با من قطع رابطه کرد زیرا آن کمپانی اسپانسر فدراسیون نیز بوده و قرار بود من در یک فیلم تبلیغاتی پیش از جام جهانی نقش آفرینی کنم اما این اتفاق بعد از رخ دادن ملاقات من با اردوغان لغو شد.

 

 

این رفتارها برای من عجیب و غریب است چرا که یکی از وزرای آلمان محصولات این اسپانسر را در دستگاه های نرم افزاری غیر قانونی و غیر مجاز اعلام کرده و مدعی شده مشتریان را در معرض خطر قرار می دهد و  صدها هزار محصولات این کمپانی پس فرستاده شده اند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچکس از فدراسیون فوتبال آلمان در این خصوص توضیح نخواست اما من به دلیل عکس گرفتن با رئیس جمهور ترکیه بارها مورد بازخواست قرار گرفته و همه از من توضیح خواستند.

 

البته اسپانسرهایی همانند آدیداس، بیتس و بیگ شو وفاداری خود را ثابت کرده و همچنین رابطه خود را با من ادامه دادند زیرا آنها به مزخرفات رسانه های آلمانی توجه نکردند.

نظر شما