شناسهٔ خبر: 26881057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسکتبال خوزستان هم مانند فوتبال 4‌تایی می‌شود؟/ نفت امیدیه در انتظار پاسخ وزارت نفت

باشگاه نفت امیدیه برای حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور در انتظار موافقت شورای عالی ورزش وزارت نفت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از اولتیماتوم فدراسیون بسکتبال کشور برای اعلام آمادگی توسط تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر، تاکنون سه تیم از استان خوزستان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم چهارم نیز برای شرکت در این رقابت‌ها تمایل نشان داده است.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که دو عنوان نایب قهرمانی، یک عنوان چهارم و یک عنوان پنجم را کسب کرده است، نخستین تیمی بود که آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

پتروشیمی بندرامام نیز دیگر نماینده شناخته شده استان است که سابقه چهار دوره قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

تیم پدافند رعد دزفول نیز که سال گذشته به مرکز استان انتقال داده شده بود و با عنوان پدافند رعد خوزستان در این رقابت‌ها شرکت کرد، دیگر نماینده خوزستان است که آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده است.

دیگر تیم خوزستانی متقاضی حضور در این مسابقات، نفت امیدیه است که پس از سال‌ها حضور در لیگ دسته اول، خواهان شرکت در لیگ برتر است.

درخواست لیگ برتری شدن این تیم به شورای عالی ورزش وزارت نفت ارسال شده و برای تأمین هزینه‌های شرکت در لیگ برتر، نیازمند موافقت این وزارتخانه است.

در صورتی که این تیم مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند، استان خوزستان با چهار نماینده در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال کشور شرکت خواهد کرد.

این استان که یکی از قطب‌های اصلی ورزش کشور به شمار می‌رود، در رشته فوتبال نیز چهار نماینده در فصل پیش روی لیگ برتر خواهد داشت.

انتهای پیام/الف

نظر شما