شناسهٔ خبر: 26880882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

روند اجرایی طرح‌های عمرانی در اردبیل تسهیل شود

اردبیل – معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل خواستار تسهیل روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این استان از سوی دستگاه‌های دولتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندایی عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل افزود: مجموعه استانداری اردبیل در استای تسریع در روند تکمیل پروژه ها برلزوم رفع موانع پروژه های در حال اجرا تاکید دارد.

به گفته وی تمامی موانع و مشکلات پروژه های در دست احداث دستگاه اجرایی و دولتی استان باید پیش بینی و در سریع ترین زمان ممکن رفع شود.

معاون استاندار اردبیل بررسی برای احداث جایگاه های پمپ بنزین و سی ان جی در اردبیل را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید با هماهنگی جایگاه داران، نقاطی که فاقد جایگاه های سوخت است شناسایی و برای بررسی و تصویب در شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح شود.

وی همچنین نظارت دقیق بر پروژه های دولتی را از اولویت های شورای فنی برشمرد و تاکید کرد: نحوه اجرا و روند پیشرفت باید به صورت ممتر از سوی کارشناسان فنی مورد بازدید قرار گیرد.

ندایی ادامه داد: استفاده از مصالح استاندارد درپروژه ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و مجری و مشاوران پروژه باید در این زمینه دقت و حساسیت بیشتری داشته و دستگاه های مربوطه نیز در این راستا نظارت های بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه های دارای مشکل فنی باید تعیین تکلیف و نسبت به رفع موانع اقدام شود، درخصوص پروژه پل قدس اردبیل یادآور شد: تمامی اعتبارات پروژه پل قدس از منابع داخلی است، لذا لازم است دستگاه های دخیل در این پروژه همکاری و تعامل سازنده ای داشته باشند.

نظر شما