شناسهٔ خبر: 26880796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی:

امیدواریم استاندار جدید خراسان شمالی به پروژه های مهم سرعت ببخشد

بجنورد- نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم استاندار جدید خراسان شمالی به پروژه های مهم و عقب افتاده این استان سرعت ببخشد.

صاحب‌خبر -

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجربیات خوب محمدرضا خباز استاندار جدید خراسان شمالی، اظهار کرد: استاندار جدید خراسان شمالی در بحث بیکاری طرح های خوبی را در استان سمنان انجام داده بود که امیدواریم تجربیات وی برای این استان نیز مفید باشد.

قربانی افزود: بیکاری، عقب افتادن پروژه های ملی همچون ساخت محور بجنورد جنکل گلستان، راه آهن، فاز ۲ پتروشیمی، آلومینا و پروژه های اقتصاد مقاومتی را ازجمله مشکلات خراسان شمالی است که بهره برداری آن نیاز به همت و تلاش استاندار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی استاندار سرعت دادن به پروژه های مهم ملی و اقتصاد مقاومتی است چرا که در توسعه و رشد استان تاثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، رازو جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به تجربیاتی که استاندار جدید در دوره نمایندگی خود دارد، امیدوارم بتوانیم با هماهنگی و تعامل با سایر نمایندگان استان برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما