شناسهٔ خبر: 26880351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسي مشکلات چهار طرح توليدي در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد

تقسيط جرائم و استمهال تسهيلات بانکي، بررسي وضعيت سرمايه در گردش و بدهي هاي مالياتي و تامين اجتماعي و مسائل زيست محيطي از مهم ترين مشکلات مطرح شده براي طرح هاي حوزه صنعت و کشاورزي بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ايلام در اين نشست با تاکيد بر اهميت تسهيل روند اجراي طرح هاي توليدي ابررسي مشکلات چهار طرح توليدي در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليدز بانک هاي عامل خواست در پرداخت تسهيلات و رفع مشکلات اين واحدها همکاري لازم را داشته باشند.

همچنين قاسم سليماني دشتکي در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان گفت: فرمانداران با هماهنگي مديران کل دستگاه هاي اجرايي براي تسريع در روند اجراي طرح هاي اشتغالزايي براي جوانان در بخش هاي صنعت و کشاورزي اقدام کنند.

استاندار ایلام با تاکيد بر صدور پروانه هاي بي نام براي تسهيل امر سرمايه گذاري در استان، گفت: دستگاه هاي اجرايي و به ويژه فرمانداران شهرستان ها، استعلام هاي لازم را در اين زمينه انجام دهند تا وقفه اي در سرمايه گذاري ایجاد نشود.

در اين نشست همچنين اعلام شد در ارديبهشت و خرداد ماه سالجاري، استان ايلام با پرداخت چهار هزار و 447 وام ازدواج از مجموع هشت هزار و 576 تقاضا، مقام نخست کشوري را داشته است.

نظر شما