شناسهٔ خبر: 26880342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قزوین|بستر شکوفایی استعداد دختران در جامعه فراهم شود

R41364/P1377/S6,63/CT11

عضو شورای شهر قزوین گفت: امیدواریم مدیران شهری با برنامه ریزی صحیح و درست دختران قزوین را به این سمت و سو تشویق و هدایت کنند تا بتوانیم مانند خانم اعتدادی چهره‌های ماندگار بیشتری را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، طی جلسه‌ای که عصر روز یکشنبه درسالن مردمی شورا برگزار شد از فاطمه اعتدادی خانم گل جهان تقدیر کرد. 

زهرا یوسفی عضو شورای شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: فاطمه اعتدادی بانوی جوان قزوینی در لیگ‌های دست اول فوتسال بانوان بازی کرده و در چندین مرحله مقام  خانم گل جهان را در اسیا و جهان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این بانوان برجسته باعث افتخار شهرما هستند تصریح کرد: جدا از بحث نشاط و ورزش افرادی مانند فاطمه اعتدادی هستند که ما از چهره‌ی این افراد برای ایجاد امید در دختران استفاده میکنیم.

این عضو شورا با تاکید به اینکه این اشخاص برجسته به عنوان الگویی برای دختران شهرقزوین و حتی در سطح کشوری هستند عنوان کرد: ما امیدواریم مدیران شهری با برنامه ریزی صحیح و درست دخترانمان را به این سمت و سو تشویق و هدایت کنند تا بتوانیم مانند خانم اعتدادی چهره‌های بیشتری را داشته باشیم.

یوسفی گفت: ما در سال گذشته 600 ملیون اعتبار ورزشی داشته ایم امسال آن را به 3 ملیارد و نیم افزایش داده ایم.

وی ادامه داد: امسال 6 تیم را برای شهرداری و شورای شهر را راه‌اندازی می‌کنیم که فوتسال اقایان و بانوان، بسکتبال اقایان و بانوان، والیبال بانوان و اقایان است.

این عضو شورا تصریح کرد: با ذکر اسم ورزش فوتسال چهره‌ خانم اعتدادی اولین چهره ایست که در ذهن‌های ما نقش میبنده و این نشان دهنده ی این است که فاطمه اعتدادی این ورزش را برای ما جاودانه کرده است.

فاطمه اعتدادی خانم گل جهان با بیان اینکه برای این جایگاه زحمات زیادی کشیده‌ام، گفت: از حمایت اعضا‌ی محترم شورا تشکر میکنم جای سپاس ویژه است که از محسن حق شناس در این جایگاه قدر‌دانی کنم در چندسال پیش که ورزش فوتسال حتی شناخته نشده بود من و هم تیمی هایم را حمایت کرده و موفقیت را چندین گام به من نزدیک تر کردند. 

در پایان اعضای شورا با اهدای لوح تقدیر و هدیه از فاطمه اعتدادی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما