شناسهٔ خبر: 26879811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

استاندار:

برق خوزستان از نظر پایداری باید به بالاترین سطح ممکن برسد

صاحب‌خبر -



اهواز - خبرنگار کیهان:
استاندار خوزستان گفت: برق خوزستان به لحاظ جایگاه ویژه این استان در تولید ناخالص ملی کشور و شرایط اقلیمی باید از لحاظ کیفیت و پایداری به بالاترین سطح ممکن برسد.
غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مسائل و چالش‌های پیمانکاران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: با رعایت حقوق دولت و حفظ بیت‌المال مسائل پیمانکاران را پیگیری کرده و آنها را با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در استان و مرکز در میان می‌گذارم تا با رفع این موانع در کنار هم برای عمران و آبادانی خوزستان تلاش کنیم.
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این جلسه تصرح کرد: موانع و چالش‌هایی که در حوزه نرخ ارز،‌ تعدیل قراردادها و همکاری در حوزه سازمان‌های درون استانی است را با کمک استاندار برطرف کرده و پروژه‌ها را با سرعت بیشتری جلو می بریم.
محمود دشت‌بزرگ حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در پروژه‌های پست و خط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سال‌های 95 و 96 را 2 هزار و 254 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سه ماه نخست سال 97 نیز بالغ بر 204 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و اجرای 184 پروژه اولویت‌دار خط و پست انتقال و فوق توزیع به ظرفیت 16 هزار و 719 مگاولت آمپر و هزار 962 کیلومتر مدار در امسال و سال‌های پیش‌رو نیازمند تامین اعتبار و توجه ویژه است.

نظر شما