شناسهٔ خبر: 26879518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل :

545 میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای بسته‌بندی آب معدنی اردبیل ارائه می‌شود

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از ارائه تسهیلات 545 میلیارد ریالی برای واحدهای بسته‌بندی آب معدنی اردبیل خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما ،سیدحامد عاملی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت : با توجه به مسئله گرانی تهیه مواد اولیه هم اکنون مشکلاتی برای واحدهای بسته بندی آب های معدنی پیش آمده که نیاز است این مسئله هر چه سریع تر برطرف شود.

وی با اشاره به این که ارائه تسهیلات در حال حاضر مهم ترین مسئله ای است که در دستور کار قرار گرفته است افزود: با برنامه‌ریزی های انجام یافته 545 میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای بسته‌بندی آب معدنی اردبیل ارائه می شود که این مبلغ برای 9 طرح و واحد صنعتی آب معدنی به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: کمک به روند کار واحدهای صنعتی و تولیدی در راس کارهای این مجموعه قرار دارد و تلاش بر این است که بتوانیم با به حداقل رساندن مشکلات و موانع موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عاملی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و دستگاه های مربوطه به ویژه بانک های عامل این است که در ارائه تسهیلات مانع تراشی و سنگ اندازی نداشته باشند تا بتوانیم با رفع مشکلات مالی توسعه اقتصادی و تجاری استان را هموار کرده و به تمای اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

 بهمن حسین زاده ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت های موجود استان در ارتباط با فروش آب معدنی گفت: باید از فرصتها به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم در این زمینه با رفع مشکلات و موانع موجود در توسعه واحدهای بسته بندی و فروش آب معدنی در استان پیشگام عمل کنیم.

بهمن حسین زاده افزود: تامین سرمایه در گردش واحدهای در حال فعالیت جزو ضروریات لازم و اساسی است که برای تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های در حال اجرا ارائه تسهیلات لازم باید مبنای کار قرار گیرد.

علی نظری شیخ احمد  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ارائه تسهیلات روستایی نیز فقط مختص به نواحی روستایی و صنعتی است که این موضوع قرارگیری این شهرک تخصصی در روستا را یک موقعیت مناسب در ارتباط با دریافت تسهیلات کرد و با توجه به موضوع عدم نقدینگی اکثر واحدهای صنعتی خواستار استفاده از تسهیلات مناطق روستایی هستند.

نظری شیخ احمد با اشاره به این که زیرساخت‌های مناسب برای مشارکت بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی اردبیل فراهم است تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم بستر مناسبی را برای تولید و صنعت و ارائه خدمات مناسب در شهرک‌های صنعتی استان فراهم کنیم که در این زمینه تاکنون به نتایج قابل توجهی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما