شناسهٔ خبر: 26879492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین شکست ستاره های اسپانیایی لیگ ژاپن رقم خورد

تهران- ایرنا- «آندرس اینیستا» و «فرناندو تورس» سرانجام به آرزوی فوتبال دوستان ژاپنی که از مدت ها پیش برای تماشای بازی ستاره های اسپانیایی تازه وارد این لیگ، لحظه شماری می کردند، پایان دادند و برای نخستین بار برای تیم هایشان به میدان رفتند و در پایان هر دو شکست خوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: این دو بازیکن اسپانیایی پس از سپری کردن دوران درخشان فوتبالی در لالیگا اسپانیا، اخیرا به لیگ برتر ژاپن موسوم به «جی لیگ» ملحق شده اند.
امضای قرارداد «ویتسل کوبه» ژاپن با اینیستا با استقبال و هیجان زاید الوصفی مواجه شد و هواداران پر شور این تیم برای نخستین بار ستاره اسبق بارسلونا را در لباس تیم محبوب کشورشان دیدند.
با این حال، نخستین حضور فوتبالی اینیستا پس از عملکرد ناامید کننده تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018؛ با تاثیر چندانی همراه نبود و در نهایت او با تیم جدیدش با نتیجه 3 – صفر مغلوب شد.
در سوی مقابل، «فرناندو تورس» بازیکن اسبق تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا که نخستین تجربه خود را در تیم «ساگان توسو» در لیگ برتر ژاپن آغاز کرد؛ نتوانست مانع شکست 1 – صفر تیمش مقابل «وگالتا سیندای» شود.
ساگان توسو در حال حاضر رتبه دوم را از انتهای جدول 18 تیمی فوتبال ژاپن به خود اختصاص داده است؛ جایگاهی ناامید کننده برای تورس که در نخستین بازی برای تیمی که در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد، موفق به گلزنی و یا خلق موقعیت گل نشد.
ورزشی**3991**1368

نظر شما