شناسهٔ خبر: 26879202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تبریک وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزیر علوم به مناسبت نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان

پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان جهان در ژاپن، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و وزیر علوم به مدال آوران تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان، نایب قهرمانی تیم ملی دانشجویان کاراته ایران در یازدهمین دوره مسابقات جهانی را تبریک گفت.

کسب مقام نایب قهرمانی جهانی تیم ایران در یازدهمین دوره کاراته دانشجویان جهان، نشانی از شایستگی و توانمندی و آینده روشن ورزشکاران ایران سربلند را به رخ کشید و گواه لیاقت جوانان کشورمان برای قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای افتخار است.

 

 

این پیروزی را به ملت بزرگ ایران، قهرمانان با اخلاق، مربیان و مدیران تیم دانشجویان کاراته تبریک می‌گویم و از خدای متعال، پیروزی های بیشتر را در همه عرصه‌ها برای قهرمانان کشور مسئلت داریم.

کمیته ملی المپیک نایب قهرمانی تیم ملی کاراته دانشجویان در رقابت‌های جهانی را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک نایب قهرمانی تیم ملی کاراته دانشجویان در یازدهمین دوره رقابت‌های جهانی دانشجویان جهان که به میزبانی ژاپن برگزار شد را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک فوق آمده است:
موفقیت تیم ملی کاراته دانشجویان در رقابتهای جهانی و کسب 10 مدال طلا،نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به مسئولین فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی،کادر فنی و قهرمانان عزیز تبریک گفته،سرافرازی و افتخار آفرینی هر چه بیشتر جامعه دانشجویی کشور را در دو عرصه علم و ورزش برای میهن عزیزمان آرزومندیم.

 

وزیر علوم، نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان در رقابت های جهانی را تبریک گفت

 در متن پیام تبریک منصور غلامی آمده است: 

موفقیت دانشجویان غیور کشورمان در صحنه های علم اندوزی و کسب قله های برتر ورزش جهان همواره مایه مباهات و نشان از شایستگی والای جوانان ایران زمین است. اینجانب ضمن تقدیر از تلاش شایسته و همت خستگی ناپذیر اعضای تیم ملی کاراته دانشجویان ایران اسلامی و کادر فنی درکسب مدالهای رنگارنگ و عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دختران و پسران دانشجوی عزیز در مسابقات کاراته دانشجویان جهان را به جامعه بزرگ دانشگاهی، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و خانواده های آنان تبریک عرض نموده و سرافرازی هر چه بیشتر قهرمانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما