شناسهٔ خبر: 26878665 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جام تابستانی بوبو ویری

mahdi rahiminia

صاحب‌خبر -

بوبو ویری برای چندمین بار تورنومنت فوت والی ، با مقاصد خیریه و نزدیک کردن ستارگان سابق فوتبال ، هنرمندان و سایر رشته های ورزشی را با یکدیگر در سواحل جنوبی ایتالیا بر گزار میکند که فقط دیشب ۱۳۰۰۰ یورو جمع آوری شد که به بخش سرطان بیمارستان کودکان عیسی مسیح شهر رم هدیه شد .وی در پایان بازیهای دیروز مصاحبه ای کوتاه را با اسکای ایتالیا انجام داد که در زیر تقدیم حضورتان می کنم .
-این روزها بیشترین اخبار حول میلان میگردند نظر تو در مورد این شرایط چیست ؟

*باید صادق باشم . آنها بیشتر مانند یک گروه ورزشی کوچک می مانند تا یک باشگاه فوتبال در خور نام این تیم . باید دید حالا که زمام امور به دست گروه الیوت افتاده است .چه اتفاقی میوفتد .
امیدوارم مانند دوران طلایی مدیریت برلوسکونی شکوه به میلان بازگردد.

-گاتوزو چه صحبتی با شما داشته است ؟

*او را بسیار راحت و مصمم دیدم .میداند باید چه کار کند . باید دید بازیکنان جدیدی در اختیار او میگذارند ؟ امیدوارم اینطور باشد تا که شاید او هم به موفقیت برسد.

-در مورد اینتر پیشتر با رضایت صحبت کرده بودی آیا چیزی تغییر کرده است ؟

*اینتر مدیریت و مالکانی جاه طلب و قوی دارد و مربی زیرک . آنها بی سر و صدا و بدون بالا بردن توقعات در حال ساختن باشگاه و تیمی رقابتی هستند. نمیدانم تا کجا پیش خواهند رفت شاید کسب سهمیه لیگ قهرمانان.

-آیا اتظار آمدن رونالدو به ایتالیا را داشتی ؟

*نه نداشتم چون معتقدم که هیچ کس نداشت .مدیران یووه بلافاصله پس از ارزیابی اینکه امکان این انتقال وجود دارد و بلافاصله ، از تلاش برای محقق شدن این امر دریغ نکردند .آنها پیشتر نیز ترکیبی فوق العاده را داشتند و۲ بار و در سالهای اخیر فینالیست اروپا بودند که اصلا کار کمی نیست ، و اکنون شانس بیشتری دارند تا برای قهرمانی هم تلاش کنند.

-رونالدو یکی از بهترینهاست یا شاید حتی بهترین او را در چه جایگاهی قرار میدهی ؟

*او و مسی بسیار سطح بالایی دارند و رده بندی بهترینها به نظر من و در حال حاضر جدای از نام این ۲ نفر باید باشد .
من با بازیکنان بزرگی چون باجو ، رونالدو پدیده ،اینزاگی و... هم بازی بوده ام و به شخصه او را در جایگاهی مانند این بازیکنان قرار میدهم .

- تو از چه تیمی طرفداری خواهی کرد ؟

*از تمام تیمهایی که در آنها بازی کرده ام اینگونه همیشه برنده خواهم بود .

نظر شما